اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت اسکیت استان زنجان:

استعداد‌یابی از اهداف برگزاری مسابقات آزاد اسکیت است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت اسکیت استان زنجان با اشاره به برگزاری مسابقات آزاد اسکیت در استان گفت: استعداد‌یابی از اهداف برگزاری مسابقات آزاد محسوب می‌شود.

استعداد‌یابی از اهداف برگزاری مسابقات آزاد اسکیت است
علیرضا نصیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: استعداد‌یابی برای مدارس اسکیت در راستای آماده‌سازی تیم اسکیت استان برای شرکت در مسابقات کشوری انجام می‌شود.
وی افزود: مسابقات آزاد برای استعدادیابی در استان زنجان را هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان برگزار می‌شود.
رئیس هیئت اسکیت استان زنجان همچنین از برگزاری کلاس‌های آموزشی برای پرورش ورزشکاران اسکیت‌ در استان زنجان خبر داد.
وی با اشاره به نایب قهرمانی تیم برق زنجان در مسابقات لیگ برتر اسکیت در سال گذشته تصریح کرد: تیم نونهالان زنجان نیز در لیگ یک حضور دارد.
نصیری با اشاره به اینکه مسابقات لیگ برتر در چهار مرحله برگزار می‌شود، افزود: در دور نخست لیگ برتر که در سنقر کرمانشاه برگزار شد، تیم برق زنجان در رتبه سوم قرار گرفت.
وی زمان برگزاری دور دوم لیگ برتر اسکیت را 28 شهریور ماه اعلام کرد و گفت: این مسابقات در ارومیه برگزار می‌شود.
رئیس هیئت اسکیت استان زنجان همچنین از برگزاری اردوی تیم ملی اسکیت در زنجان سخن گفت و تصریح کرد: این اردو در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.
وی زمان برگزاری اردوی تیم ملی اسکیت را 12 تا 17 مرداد ماه اعلام کرد و گفت: این اردو با حضور 11 ورزشکار در زنجان برگزار شد.
نصیری با اشاره به اینکه از مجموع 11 بازیکن حاضر در اردوی تیم ملی سه بازیکن زنجانی بودند، سجاد غلامیان، جواد حسنی و سینا ملک‌آرایی را سه بازیکن حاضر در اردوی تیم ملی اعلام کرد.
وی در پاسخ به این سئوال خبرنگار فارس که اردوی تیم ملی برای چه مسابقه‌ای در زنجان برگزار شد، تاکید کرد: این اردوی پنج روزه در راستای آمادگی تیم ملی برای شرکت در مسابقات جهانی کره جنوبی که در ششم شهریور ماه برگزار می‌شود، در زنجان برگزار شد.
رئیس هیئت اسکیت استان زنجان در پایان از مسئولان ارشد استان به ویژه استاندار زنجان و مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان برای حمایت از رشته اسکیت تقدیر کرد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول