اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

موفقیتی دیگر برای اسکیت کرمانشاه رقم خورد؛

کرمانشاه قهرمان مسابقات اسکیت ماراتن کشور

خبرگزاری فارس: تیم اسکیت پاوراسلاید کرمانشاه قهرمان دور دوم مسابقات اسکیت ماراتن 42 کیلومتر قهرمانی کشور در شهرستان بروجرد شد.

کرمانشاه قهرمان مسابقات اسکیت ماراتن کشور
 به گزارش خبر گزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی هیئت اسکیت استان کرمانشاه، این مسابقات روز جمعه 25 شهریورماه با حضور 16 تیم از سراسر کشور به مدت یک روز برگزار و پوریا قاسم پور و محمد صالحی از استان کرمانشاه به ترتیب اول و دوم شدند و ایمان زندی از تهران به مقام سوم دست یافت.
در بخش تیمی نیز پس از تیم کرمانشاه تیم‌های شاهین شهریارن تهران و لویژینیو خراسان رضوی در جایگاه‌های دوم و سوم ایستادند.
رئیس هیئت اسکیت استان کرمانشاه در این باره گفت: هیئت اسکیت استان کرمانشاه در دور دوم اسکیت ماراتن با تشکیل 4 تیم مقتدرانه در این رقابت‌ها شرکت کرد و توانستیم همانند دور اول قهرمانی این دوره را نیز ازآن خود کنیم.
ایزد سیف‌اله پور ادامه داد: اسکیت استان کرمانشاه طی سالیان اخیر جهش و پیشرفت قابل توجهی داشته که یکی از آنها قهرمانی در دو دوره مسابقات اسکیت ماراتن 42 کیلومتر قهرمانی کشور بوده است.
وی با تأکید بر ادامه فعالیت‌ها و روند رو به رشد اسکیت کرمانشاه خاطر‌نشان کرد: در این راستا اداره کل ورزش و جوانان استان، اداره کار و امور اجتماعی و رسانه‌های استان همکاری خوب و صمیمانه‌ای با ما داشتند.
 رئیس هیئت اسکیت استان کرمانشاه با اشاره به حضور اسکیت بازان دختر و پسر در رده‌های مختلف سنی در لیگ‌های اسکیت کشور تصریح کرد: در لیگ‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در دو بخش آقایان و بانوان دارای نماینده هستیم و سال گذشته هم در جایگاه سوم لیگ برتر اسکیت کشور قرار گرفتیم.
سیف‌اله پور اظهار داشت: دو بازیکن کرمانشاهی دیگر نیز به نامهای حمید احمدی و بهرام کربلایی به عنوان نفرات شانزدهم و هجدهم این مسابقات به خط پایان رسیدند.
وی با بیان اینکه در تمامی رقابت‌ها و تورنمنت‌های کشوری حضور مقتدرانه خواهیم داشت ادامه داد: امیدواریم با توجه به کسب مقام‌های قهرمانی متعدد، امسال در رنکینگ کشوری در جایگاه نخست قرار گیریم.
رئیس هیئت اسکیت استان کرمانشاه به اعزام اسکیت باز کرمانشاهی به مسابقات جهانی اسکیت در کشور کره جنوبی اشاره کرد وافزود: برای نخستین بار در تاریخ اسکیت کرمانشاه فرناز کوه شکاف به مسابقات جهانی اسکیت در کشور کره جنوبی اعزام و برگ زرین دیگری به افتخارات اسکیت کرمانشاه اضافه شد.
سیف‌اله پور به برگزای مسابقات مختلف استانی و منطقه‌ای در شهرستان‌های استان اشاره کرد و تصریح کرد: با برگزاری مسابقات اسکیت در شهرستان‌ها زمینه تشویق و ترغیب اسکیت‌بازان شهرستانی را فراهم می‌کنیم که در این راستا مسابقات لیگ برتر اسکیت کشور را به میزبانی شهرستان سنقر و کلیایی برگزار کردیم.
وی به نبود پیست استاندارد اسکیت در کرمانشاه نیز گریزی زد و تاکید کرد: امیدواریم با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان پیست استاندارد اسکیت در مجموعه ورزشی امام خمینی (ره) راه اندازی شود تا مجبور نشویم اسکیت بازان کرمانشاهی را برای تمرین به تهران اعزم کنیم.
گفتنی است؛ در دور اول مسابقات اسکیت ماراتن 42 کیلومتر قهرمانی کشور تیم اسکیت تاریخ و تمدن شرق کرمانشاه قهرمانی کشور را از آن خود کرد.
استان کرمانشاه در دور دوم مسابقات اسکیت ماراتن 42 کیلومتر قهرمانی کشور با تیم‌های پاور اسلاید کرمانشاه با ترکیب (محمد صالحی، پوریا قاسم پور، محمد ابراهیمی) تیم الف هیئت اسکیت استان کرمانشاه ( فرزاد مرادی، بیژن چراغی، حمید احمدی) تیم ب هیئت اسکیت استان کرمانشاه ( محمد خورشیدی، وحید شریفی، سعید حسن آبادی) تیم هیئت اسکیت شهرستان کرمانشاه( بهرام کربلایی، ایمان جبروز، سعید آمون) شرکت کردند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول