اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب‌التولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) عنوان کرد:

پاسخگویی به 4000 سؤال روزانه زائران در قم

خبرگزاری فارس: نایب‌التولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) گفت: 4 هزار سؤال به صورت روزانه در زمینه مسائل شرعی و اعتقادی پاسخ داده می‌شود.

پاسخگویی به 4000 سؤال روزانه زائران در قم
حجت‌الاسلام سیداکبر حسینی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به پاسخگویی به سؤالات و احکام شرعی و اعتقادی اظهار کرد: زائران و مجاوران سؤالات شرعی و اعتقادی فراوانی را مطرح کرده و برخی اوقات آمار روزانه سؤالات مطرح شده به بالغ بر 4 هزار سؤال می‌رسد.
 وی خاطرنشان کرد: برخی سؤالات نیازمند زمان برای پاسخگویی بوده که پس از انجام تحقیقات پاسخ‌های مناسب به آنها ارائه می‌شود.
نایب‌التولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) تصریح کرد: مشاوره‌های در زمینه امور اجتماعی، حقوقی و خانوادگی به مراجعه‌کنندگان ارائه می‌شود.
وی با اشاره به ارائه مشاوره پزشکی به متقاضیان گفت: بخش مشاوره آستانه مقدسه با حضور کارشناسانی به تقویت روحی افراد می‌پردازند و در مسیر صحیح برای تصمیم‌گیری قرار گیرد.
حسینی‌نژاد با اشاره به خادمان حرم حضرت معصومه(س) بیان کرد: گزینش خواهران در حوزه جذب خادمان افتخاری در این اواخر افزایش پیدا کرده و این خادمان بر اساس تخصص جذب شده و بیشتر در زمینه‌های فرهنگی به فعالیت می‌پردازند.
وی خاطرنشان کرد: بالغ بر 2 هزار نفر خادم افتخاری در بخش‌های مختلف مشغول به فعالیت بوده و بیش از 5 هزار نفر خادم افتخاری در حال جذب و پذیرش هستند.
نایب‌التولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) با اشاره به حضور زائران خارجی گفت: زائران از مناطق مختلف عراق، عربستان، کویت، پاکستان و هندوستان برای زیارت به حرم حضرت معصومه(س) مشرف شده و بروشورها، نشریات و کتاب‌های مختلف در اختیار آنها قرار می‌گیرد.
وی تصریح کرد: برخی از کارشناسان امور بین‌الملل با تسلط بر زبان‌های مختلف پاسخگوی سؤالات زائران خارجی هستند.
نایب‌التولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) در پایان گفت: استان قم از نظر طلاب دارای تخصص در زمینه‌های مختلف مشکلی نداشته و لازم است از این ظرفیت بالقوه نهایت استفاده صورت گیرد.
انتهای پیام/ج20
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول