اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دانشجوی جوان اراکی در سد الغدیر غرق شد

خبرگزاری فارس: جوان دانشجوی اراکی به علت عدم آشنایی با فنون شنا در سد الغدیر ساوه غرق شد.

دانشجوی جوان اراکی در سد الغدیر غرق شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در پی اعلام خبری به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهرستان مبنی بر وقوع یک مورد غرق‌شدگی در داخل سد الغدیر ساوه بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی طراز ناهید به محل اعزام شدند.
بررسی ماموران نشان داد که 30 نفر از دانشجویان دانشگاه سراسری تفرش با یک دستگاه اتوبوس برای انجام تحقیقات و کارورزی به سد الغدیر ساوه مراجعه که در قسمت پشت سد یکی از دانشجویان که اهل و ساکن اراک بود، برای شنا وارد آب شده و به علت عدم آشنایی با فنون شنا در داخل سد غرق شده است.
گزارش فوق حاکی است با اعزام امدادگران آتش‌نشانی و هلال احمر ساوه بعد از چند ساعت تلاش جسد از آب خارج و پس از طی مراحل قانونی به سردخانه انتقال داده شد.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی همچنین از مرگ دختر بچه دو ساله بر اثر سانحه رانندگی خبر داد.
بر اساس این گزارش؛ در پی اعلام مرکز 110 مبنی بر یک فقره حادثه منجر به فوت در شهر جاورسیان در شهرستان خنداب ماموران انتظامی بخش قره‌چای برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
 ماموران با حضور در محل متوجه شدند فردی در حال خارج کردن اتومبیل خود از پارکینگ منزل به صورت ناخواسته در هنگام دنده عقب نوه‌اش را که دختر بچه‌ای دو ساله بوده است، زیر گرفته که در این حادثه دختر بچه دو ساله در دم جان خود را از دست داد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول