اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی خوزستان تاکید کرد:

ارتقای آگاهی دانشجویان برای کاهش آسیب‌ها

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی خوزستان بر ارتقای سطح آگاهی دانشجویان و دانش آموزان نسبت به آسیب‌ها و خطرهای احتمالی تاکید کرد.

ارتقای آگاهی دانشجویان برای کاهش آسیب‌ها
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، محمدرضا اسحاقی شامگاه یکشنبه در نشست سراسری استان با محوریت روز پاکسازی عمومی، بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها و اشتغال خانگی، اظهار داشت: در آستانه بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها به منظور کاهش آسیب‌ها و خطرات احتمالی باید سطح آگاهی دانشجویان افزایش یابد.
وی با بیان اینکه فراهم کردن محیط امن و توام با آرامش در مسیر دانش‌آموزان و دانشجویان از اهداف است، افزود: پیش از آغاز سال تحصیلی در قالب چند طرح از جمله شاهد 3، طرح پاکسازی اطراف مدارس و مراکز آموزشی، جمع آوری توزیع کنندگان مواد مخدر و تایید صلاحیت سرویس‌های مدارس این اقدامات انجام گرفته است.
به گفته وی، تسهیل عبور و مرور دانش‌آموزان و کاهش حوادث به ویژه در مدارس حاشیه جاده از دیگر اقدامات نیروی انتظامی در آستانه بازگشایی مدارس بوده است.
اسحاقی افزود: برخورد با مزاحمان خیابانی به ویژه برای دانش‌آموزان دختر از جمله طرح‌هایی است که در راستای ارتقای سطح امنیت صورت گرفته است.
 
* بررسی تخلفات رانندگی در آستانه سال تحصیلی
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان نیز در این نشست با اشاره به تشکیل کمیته ویژه ترافیک اهواز با همکاری شهرداری اهواز و دبیرخانه شورای ترافیک، گفت: در آستانه آغاز سال تحصیلی تهدیدات، تخلفات و بی انضباطی‌هایی که در معابر شهری منجر به حوادث و تلفات می‌شوند بررسی و برای کنترل آنها راهکارهایی ارائه شد.
مهران کرانیان با تاکید بر آموزش همگانی (از پیش دبستانی تا دانشگاه) در زمینه کاهش تصادفات بیان کرد: در بخش مهندسی ترافیک بازنگری دقیقی صورت گرفته و بهبود علائم افقی و عمودی، خط کشی‌ها و استفاده از تجهیزات موردنیاز در نزدیکی مدارس و مراکز آموزش عالی انجام شده است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول