اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشکده تربیت‌بدنی گیلان خبر داد:

تحصیل 366 دانشجو تربیت‌بدنی در گیلان

خبرگزاری فارس: رئیس دانشکده تربیت‌بدنی و علوم ورزشی دانشگاه گیلان گفت: 366 دانشجو در سه مقطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای دانشکده تربیت بدنی دانشگاه گیلان مشغول به تحصیل هستند.

تحصیل 366 دانشجو تربیت‌بدنی در گیلان
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، فرهاد رحمانی‌نیا ظهر امروز در نشست اساتید شرکت‌کننده در همایش ملی علم و بسکتبال در تالار استاد معین دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه گیلان اظهار داشت: این همایش ملی با همکاری اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و پژوهشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی، انجمن تربیت بدنی و علوم ورزشی ایران و دیگر نهادها برگزار شده است.
وی توسعه و پیشرفت در عرصه‌های علمی و تحقیقاتی را نیازمند روحیه والای تلاشگری و سخت‌کوشی دانست و افزود: امروزه دنیا نیز متوجه خیزش و بیداری اسلامی کشور ایران شده و ما حاصل 32 سال تلاش و پشتکار جوانان را در عرصه‌های علمی می‌بینیم. 
رئیس دانشکده تربیت‌بدنی گیلان گفت: ایران به عنوان یکی از کشورهای قدرتمند در سال‌های اخیر در زمینه‌های علمی پیشرفت‌های خوبی داشته است و اکنون کشورهای مختلف دنیا خواستار تبادل و ارتباط بیشتری در زمینه‌های علمی و تحقیقاتی هستند.
این مسئول تصریح کرد: برگزاری همایش‌های علمی و تخصصی در سطوح ملی و بین‌المللی از برنامه‌های پژوهشی و علمی این دانشکده است. 
وی با اشاره به ضرورت تشکیل همایش بسکتبال در دانشکده تربیت بدنی دانشگاه گیلان، ابراز داشت: ما بسیار علاقه‌مند هستیم که الگوهای استعدادیابی در این رشته ارائه شود. 
رحمانی‌نیا با اشاره به تاریخچه تشکیل دانشکده تربیت‌بدنی در دانشگاه گیلان تصریح کرد: گروه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی از سال 57 فعالیت خود را با پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی دبیری تربیت‌بدنی در دانشکده ادبیات و علوم انسانی آغاز کرد و پس از تفکیک از دانشکده علوم انسانی در سال 73 به عنوان دانشکده مستقل شناخته شد. 
این مسئول ادامه داد: این دانشکده در حال حاضر دارای 249 دانشجوی کارشناسی، 95 دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد و 22 دانشجوی مقطع دکترا است. 
رئیس دانشکده تربیت‌بدنی گیلان با اشاره به فعالیت 15 عضو هیئت علمی در این دانشکده عنوان کرد: دو نفر استاد، پنج نفر دانشیار، پنج استادیار و دو مربی با این دانشکده در انجام وظایف علمی و پژوهشی به عنوان اعضای تمام وقت هیئت علمی همکاری دارند. 
وی برگزاری همایش‌های تخصصی را رویکرد جدیدی دانست که فدراسیون‌ها و انجمن‌های ورزشی از آن به خوبی استقبال می‌کنند. 
رحمانی‌نیا اذعان داشت: همایش‌ها می‌تواند به نزدیکی و تعامل بین دست‌اندرکاران و مجریان ورزش در استفاده از نتایج پژوهش‌ها و یافته‌های یکدیگر کمک کند.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول