اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گرجی خبر داد:

برگزاری نمایشگاه فرهنگی قرآنی صحیفه سبز در مازندران

خبرگزاری فارس: مدیر مرکز دارالقرآن امام حسن مجتبی (ع) بابل از برگزاری هفتمین نمایشگاه سراسری فرهنگی قرآنی صحیفه سبز در استان مازندران خبر داد.

برگزاری نمایشگاه فرهنگی قرآنی صحیفه سبز در مازندران
قاسم عزیز‌زاده‌‍گرجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان بابلسر با بیان اینکه این نمایشگاه به عنوان بزرگ‌ترین نمایشگاه فرهنگی قرآنی در سطح مازندران به شمار می‌رود، اظهار داشت: در طی برگزاری شش دوره استقبال کم‌نظیری از نقاط مختلف کشور برای بازدید و نیز ارائه محصولات در بخش‌های مختلف این نمایشگاه صورت گرفته است.
مدیر هفتمین نمایشگاه فرهنگی قرآنی صحیفه سبز همچنین از ارائه محصولات فرهنگی قرآنی اعم از نرم افزار، کتاب‌های دینی مذهبی، هنرهای دستی مرتبط با موضوع قرآنی و... توسط غرفه‌داران در این نمایشگاه خبر داد.
وی حضور ناشران و تولیدکنندگان نرم‌افزاری مطرح کشور و تقویت نگرش‌های دینی و فرهنگی بازدید‌کنندگان را از اهداف مهم برگزاری نمایشگاه صحیفه سبز مازندران برشمرد.
مدیر مرکز دارالقرآن امام حسن مجتبی (ع) بابل خاطرنشان کرد: در نمایشگاه امسال بخش‌های فرهنگی رشد چشمگیری خواهد داشت و تقریباً نیمی از غرفه‌ها به موضوع‌های فرهنگی از قبیل انقلاب اسلامی و تحولات منطقه، جهاد اقتصادی، معرفی اندیشمندان جهان اسلام، معرفی صهیونیسم و کالاهای صهیونیستی، هنر اسلامی، رسانه‌های غربی، شبکه‌های مجازی، دفاع مقدس، مهدویت و غرفه‌های ویژه حجاب و عفاف اختصاص خواهد یافت.
عزیزاده‌گرجی با اشاره به اینکه این نمایشگاه از یکم تا هفتم آبان ماه در مصلای نماز جمعه بابل برگزار می‌شود، اذعان داشت: مهلت ثبت‌نام برای دریافت غرفه تا 20 مهرماه است.
مدیر مرکز دارالقرآن امام حسن مجتبی (ع) در پایان از تمام علاقه‌مندان به فعالیت‌های قرآنی به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان دعوت کرد تا از بخش‌های مختلف این نمایشگاه بازدید کنند.
انتهای پیام/ن30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول