اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد:

تحقق بودجه نیم درصدی امور قرآنی در کشور

خبرگزاری فارس: قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور قرآنی گفت: به زودی بودجه نیم درصدی امور قرآنی در اعتبارات کشور تحقق می‌یابد.

تحقق بودجه نیم درصدی امور قرآنی در کشور
حجت الاسلام حمید محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: هم‌اکنون این بودجه در معاونت نظارت و راهبردی رئیس جمهوری در حال نهایی شدن است.
محمدی افزود: امیدواریم با تحقق این بودجه بتوانیم گام‌های موثری در زمینه فعالیت‌های قرآنی در کشور برداریم.
وی بیان کرد: همچنین در جلسه شورای توسعه به دنبال تصویب مصوبات مناسب به منظور حمایت از فعالیت‌های قرآنی هستیم.
رئیس مرکز هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی کشور تصریح کرد: در توسعه فعالیت‌های قرآنی مهم‌ترین اهداف ما تحقق سفارشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر افزایش تعداد حافظ کل قرآن کشور به 10 میلیون نفر است.
محمدی خاطرنشان کرد: موسسه قرآنی  فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا (س) در روستای محمدآباد استهبان به عنوان یکی از موسسه‌های فعال قرآنی در کشور که در زمینه حفظ تخصصی قرآن فعالیت می‌کند می‌تواند الگوی مناسبی برای تحقق سفارشات رهبر معظم انقلاب باشد.
وی اظهار داشت: باید موسسه قرآنی بیت‌الاحزان به عنوان الگوی قرآنی در جامعه معرفی شود چراکه این موسسه حرکت شورانگیزی را در راه حفظ قرآن کریم آغاز کرده و این حرکت جدی قرآنی را یک روحانی ساده‌زیست دنبال کرده است.
قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور قرآنی همچنین در بخش دیگری از مصاحبه خود در پاسخ به علل تاخیر در اجرای مصوبه هیئت دولت مبنی بر ایجاد دهکده توریستی قرآنی در استان فارس گفت: در این مورد به ما هنوز هیچ طرحی ابلاغ نشده و آن را برای اجرا پیگیری می‌کنیم.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول