اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول درالقرآن تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

316 مدرسه قرآنی در اردبیل فعال است

خبرگزاری فارس: مسئول درالقرآن تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: در حال حاضر در استان اردبیل 316 مدرسه قرآنی با پوشش آموزشی خواهران و برادران فعال است.

316 مدرسه قرآنی در اردبیل فعال است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام عزیز صابر پیش از ظهر امروز در جلسه مشترک با مسئولان آموزش و پرورش اردبیل اظهار داشت: مدارس قرآنی از اولویت‌های مهم فعالیت‌های قرآنی است که با افزایش این مدارس در نظر داریم میزان افراد زیرپوشش آموزش‌های قرآنی در استان را ارتقا دهیم.
وی گفت: ترویج تعالیم قرآنی در مدارس از راه‌های موثر در اشاعه فرهنگ اصیل اسلامی و دینی می‌باشد که بایستی در کنار تعالیم علمی و دروس عمومی مدارس، مفاهیم و معانی قرآنی به دانش‌آموزان ارائه شود.
این مسئول تعداد مدارس قرآنی در سطح استان را 316 مدرسه عنوان کرد و گفت: در سال تحصیلی جدید برابر تفاهمنامه‌های منعقد شده با سازمان آموزش و پرورش استان تعداد کلاس‌های قرآنی ویژه دانش‌آموزان از 420 کلاس در سال گذشته به 700 کلاس در سال جاری افزایش می یابد.
صابر از اعطاء گواهینامه پایان دوره قرآنی به دانش‌آموزان شرکت کننده در کلاس‌های قرآنی با موضوعات روخوانی، روانخوانی، تجوید، مفاهیم و حفظ خبر داد.
وی همچنین خواستار تشویق دانش‌آموزان برتر قرآنی از طریق اعزام به اردوهای زیارتی و سیاحتی با همکاری آموزش و پرورش شد.
مسئول دارالقرآن تبلیغات اسلامی استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت‌های تابستانی این واحد در سال جاری تصریح کرد: ارائه آموزش‌های مختلف قرآنی در واحدهای زیرپوشش تبلیغات اسلامی اردبیل امسال نیز همزمان با تعطیلات تابستانی در مرکز استان و شهرستان‌های آن برگزار شد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول