اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیسیون امور بانوان فردوس خبر داد:

برنامه‌های فردوس در دهه کرامت تشریح شد

خبرگزاری فارس: مسئول کمیسیون امور بانوان شهرستان فردوس گفت: در دهه کرامت امسال برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری در شهرستان فردوس برگزار می‌شود.

برنامه‌های فردوس در دهه کرامت تشریح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، ثریا پری دولت‌آبادی در جمع خبرنگاران در فردوس اظهار داشت: دهه کرامت با ولادت حضرت معصومه (س) و نامگذاری روز دختر آغاز و با ولادت امام رضا(ع) به پایان می‌رسد.
وی افزود: با برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی باید نسل جوان و به ویژه دختران را با ابعاد شخصیتی حضرت معصومه (س) و امام رضا(ع) آشنا کرد.
دولت‌آبادی برگزاری مراسم سخنرانی با حضور دکتر توانایی عضو ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر تهران پیرامون ارتباط والدین و دختران را یکی از برنامه‌های دهه کرامت عنوان کرد و یادآور شد: این مراسم طی سه جلسه با حضور والدین و دختران جوان برگزار می‌شود.
مسئول کمیسیون امور بانوان فردوس برگزاری کارگاه آموزشی سلامت اجتماعی، کارگاه آموزشی مادران و دختران، کارگاه آموزشی آسیب‌های اجتماعی، اعزام مشاور مذهبی به مدارس، اجرای تئاتر راز گل سرخ با موضوع حجاب و عفاف را از دیگر برنامه‌های دهه کرامت در فردوس اعلام کرد.
وی یادآور شد: در دهه کرامت برنامه‌های دیگری نظیر برگزاری جشن میلاد، غبارروبی امامزادگان و قرائت زیارت عاشورا، برپایی ایستگاه سلامت در مدارس دخترانه، برگزاری شب شعر، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی با موضوع آشنایی با سیره اهل بیت (ع) و عفاف و حجاب اجرا می‌شود.
دولت‌آبادی همچنین از برگزاری برنامه‌های ورزشی در دهه کرامت خبر داد و گفت: برگزاری مراسم پیاده‌روی بانوان، مسابقه دومیدانی در چهار رده سنی و مسابقه والیبال عمومی با حضور بانوان در سالن‌های ورزشی از جمله این برنامه‌ها است.
وی برپایی نمایشگاه کتاب از آثار مربوط به حضرت معصومه و امام رضا(ع)، معرفی و تجلیل از دختران حافظ قرآن، معرفی دختران برتر را از دیگر برنامه‌های اجرایی کانون‌های فرهنگی و اجتماعی بانوان شهرستان فردوس در دهه کرامت برشمرد.
مسئول کمیسیون امور بانوان فردوس به فعالیت تعداد پنج کانون فرهنگی و اجتماعی در این شهرستان اشاره کرد و افزود: تعداد بیش از 3 هزار نفر از بانوان شهرستان در برنامه‌های مختلف کانون‌های فرهنگی اجتماعی شرکت و از خدمات آموزشی و فرهنگی آن بهره‌مند می‌شوند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول