اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد نماز جمعه قم خواستار شد:

معرفی بانوان موفق در دهه کرامت

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد نماز جمعه استان قم گفت: می‌توان در طول دهه کرامت،‌ هر شب از یکی از زنان موفق ایرانی در رشته‌های مختلف در برنامه‌ای ویژه تجلیل کرده و دیگران را با فعالیت‌های بانوان ایرانی آشنا ساخت.

معرفی بانوان موفق در دهه کرامت
علی آقا‌محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به دهه کرامت و قرار داشتن دو جمعه در این دهه اظهار داشت: سخنرانان پیش از خطبه‌ها در این ایام باید متناسب با دهه کرامت انتخاب شده و مطالب خود را ارائه کنند.
وی افزود: یکی از نکات اساسی در این طول این دهه این است که ورودی‌های شهر قم به‌گونه‌ای آذین‌بندی شوند که نمایی از دهه کرامت را به مسافران و زائرین منتقل کنند.
رئیس ستاد نماز جمعه استان قم چاپ بروشور و پوسترهای تبلیغاتی ویژه دهه کرامت را در این زمینه موثر دانست و تصریح کرد: مسئله مهم دیگر در این رابطه ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و تکریم مقام زنان و دختران در جامعه است.
این مسئول بیان داشت: با توجه به هجمه جهانی علیه اسلام و اتهام تضییع حقوق زن در ایران، لازم است با استفاده از ظرفیت‌های این روز در راستای تکریم مقام و منزلت زنان در جامعه امروز با استفاده از رسانه‌های جمعی اقدامات مناسبی صورت گیرد، زیرا در دنیای کنونی رسانه‌ها نقش بسیار مهمی دارند.
آقامحمدی خواستار دعوت از اقشار مختلف بانوان در رسانه‌های گروهی به ویژه صداوسیما شد و افزود: می‌توان در طول دهه کرامت،‌ هر شب از یکی از زنان موفق ایرانی در رشته‌های مختلف در برنامه‌ای ویژه تجلیل کرد و دیگران را با فعالیت‌های بانوان ایرانی آشنا ساخت.
رئیس ستاد نماز جمعه استان قم تاکید کرد: صدا و سیمای مرکز قم باید با استفاده از ظرفیت موجود نسبت به شناساندن جایگاه و موقعیت زنان ایرانی در جامعه اسلامی در طول دهه کرامت اقدامات مناسبی انجام دهد.
وی اذعان داشت: در زمینه پاسخ به شبهات به ویژه سؤالاتی که برای دختران جامعه مطرح است، پخش برنامه‌های زنده و استفاده از کارشناسان مجرب در برنامه‌های صدا و سیما تاثیر قابل ملاحظه‌ای خواهد داشت.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول