اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد:

مشارکت 24 نهاد فرهنگی در برنامه‌های دهه کرامت

خبرگزاری فارس: مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برای هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن دهه کرامت ویژه بزرگداشت حضرت احمدبن ‌موسی (ع) 24 دستگاه و نهاد فرهنگی شرکت فعال و تمام‌جانبه دارند.

مشارکت 24 نهاد فرهنگی در برنامه‌های دهه کرامت
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام حمیدرضا سلیمانی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی جشن‌های مردمی رضوی که در سالن کتابخانه حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد، اظهار داشت: شرکت دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی و مذهبی باعث هم‌افزایی و تعامل میان متولیان امر فرهنگی در برپایی بزرگداشت حضرت احمدبن‌موسی می‌شود.
سلیمانی با اشاره به اینکه تمام مسئولان باید پاسخگوی رفتار و اعمال خود باشند، افزود: تشکیل جلسه شورای هماهنگی جشن‌های مردمی رضوی در آستانه دهه کرامت فرصت مناسبی برای بررسی عملکرد این شورا در برگزاری مراسم و جشن‌های فرهنگی و مذهبی است.
وی اضافه کرد: مسابقه کتابخوانی، برگزاری جشنواره پیامک ادبی، افتتاح کانون و کتابخانه، تحلیل از پژوهشگران و برگزاری جشن‌های مهدهای کودک و خاطره‌نویسی و توزیع کتابچه حاوی زندگینامه احمدبن‌موسی از جمله برنامه‌های دهه کرامت است.
 مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: در کنار تمام نعمت‌هایی مانند عمر، جوانی و مال، بزرگ‌ترین نعمتی که خداوند به انسان اهدا کرده نعمت ولایت است.
سلیمانی بیان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید از تمام امکانات موجود در راستای توسعه فرهنگ ارزش‌های دینی بهره ببرند، چراکه امامان و اهل بیت اساس و پایه رشد و بالندگی اقشار جامعه هستند.
تولیت آستان احمدی و محمدی در ادامه جلسه شورای هماهنگی جشن‌های رضوی نیز طی سخنانی گفت: تنها انتظاری که از مسئولان و مدیران اجرایی می‌رود توجه ویژه به مسائل فرهنگی و دینی سومین حرم اهل بیت عصمت و طهارت است.
آیت‌الله محمد مهدی دستغیب خاطرنشان کرد: امامت سلطنت بر قلب‌ها است و باید با کار فرهنگی و دینی در راستای تحقق اهداف جمهوری اسلامی گام برداشت.
وی با اشاره به اینکه میلیاردها تومان در قم برای توسعه و باز شدن راه حرم حضرت معصومه (س) تا جمکران هزینه می‌کنند، گفت: در گذشته همین هزینه برای مسدود کردن راه حرم تا حرم در شیراز صرف شده است.
تولیت آستان احمدی و محمدی خواستار تسریع در باز شدن مسیر بین‌الحرمین در شیراز شد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول