اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر مطرح کرد:

برگزاری مردمی جشن‌های دهه کرامت

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری بوشهر گفت: شورای هماهنگی برگزاری جشن‌های دهه کرامت در برگزاری این جشن‌ها حضور و نقش مردم را در اولویت قرار دهد.

برگزاری مردمی جشن‌های دهه کرامت
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، نصرالله شفیعی پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی جشن‌های دهه کرامت در بوشهر اظهار داشت: در برگزاری این جشن‌ها باید طوری برنامه‌ریزی شود که حضور مردم ویژه و چشمگیر باشد.
وی تصریح کرد: با توجه به ارادت و علاقه‌مندی مردم استان بوشهر به امام رضا(ع) دستگاه‌های اجرایی علاوه بر برنامه‌های خود زمینه حضور گسترده مردم را در این جشن‌ها فراهم کنند.
شفیعی اظهار داشت: امسال نخستین سالی است که دبیرخانه هماهنگی این جشن‌ها به صورت مردمی تشکیل می‌شود  و این امر گام موثری در هماهنگی فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی به شمار می‌رود.
وی ادامه داد: به منظور هماهنگی‌های لازم در برنامه ریزی، تصمیم‌گیری و جلوگیری از تداخل برنامه‌ها و موازی کاری، لازم است دستگاه‌های اجرایی هرچه سریع‌تر برنامه‌های خود را در ارتباط با دهه کرامت به این دبیرخانه اعلام کنند.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر نیز در این نشست گفت: امسال ششمین سالی است که استان بوشهر میزبان برگزاری جشنواره مشاعره ملی رضوی است و امیدواریم با توجه به دیدگاه علمی و مذهبی استاندار این جشنواره امسال باشکوه‌تر و تاثیرگذارتر از سال‌های گذشته برگزار شود.
یونس محمدی افزود: استان بوشهر در رابطه با شعر رضوی یکی از قطب‌های کشور محسوب می‌شود و وزارت فرهنگ و ارشاد به این استان در این عرصه نگاه ویژه‌ای دارد.
وی اظهار داشت: اطمینان داریم با درایت و تجربه مدیریت ارشد استان در این زمینه این جشنواره امسال با شکوه و جلوه‌های خاصی برگزار می‌شود.
محمدی با بیان اینکه برگزاری این جشنواره پیامدهای بیار خوبی برای استان دارد، یادآور شد: اعتبارات ملی برای برگزاری این جشنواره تامین شده و منتظر تامین اعتبارات استانی هستیم.
وی، افتتاح پنجمین نمایشگاه فرهنگی، هنری رضوی، دومین جشنواره دانش‌آموزی استانی رضوی و برگزاری جشنواره‌های جانبی را از جمله برنامه‌های جشنواره ملی  مشاعره شعر رضوی در استان بوشهر ذکر کرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: با توجه به تجربیاتی که امسال در برگزاری این جشنواره کسب می‌کنیم امیدواریم بتوانیم سال آینده در بخش تئاتر مذهبی بویژه تئاتر رضوی که استان بوشهر در آن قابلیت‌های فراوانی دارد، حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول