اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور ارایه خدمات درمانی و بهداشتی؛

پزشکان بدون مرز فعالیت خود را در پلدختر آغاز کردند

خبرگزاری فارس: به منظور ارایه خدمات درمانی و بهداشتی یک گروه از پزشکان بدون مرز امروز فعالیت خود را در شهرستان پلدختر آغاز کردند.

پزشکان بدون مرز فعالیت خود را در پلدختر آغاز کردند
به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر،  فرماندار پلدختر ظهر امروز در مراسم افتتاحیه فعالیت پزشکان متخصص کشور در مناطق مختلف پلدختر در محل مرکز بهداشتی درمانی روستای چمشک از توابع بخش معمولان ضمن قدردانی از حضور پزشکان در مناطق محروم شهرستان از وزارت بهداشت که زمینه اجرای این طرح ر افراهم کردند تشکر کرد وگفت: با توجه به محرومیت منطقه، حضور پزشکان متخصص در پلدختر فرصت مناسبی برای بررسی وضعیت بهداشتی و درمانی و معالجه رایگان بیمارانی است که توان بستری شدن در بیمارستان‌های شهرها را ندارند.
فریدون رشیدی  افزود: جامعه هدف این تیم پزشکی و ساکنان مناطق محروم میانکوه شرقی از توابع بخش معمولان و دهستان جلوگیرو منطقه کرکی از توابع بخش مرکزی است.
وی گفت: با غربالگری انجام شده حدود 200 تا 300 نفر بیمار بی‌بضاعت روستایی شناسایی شده که از سوی پزشکان متخصص خدمات متنوع درمانی به آن‌ها ارایه می‌شود.
در ادامه طاهر خانی دبیر مجمع پزشکان مددگر نیز در این مراسم گفت: در حالی که در اوایل انقلاب ما برای بیماران خود از پزشکان کشورهای دیگر استفاده می‌کردیم، امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی  پزشکان متخصص ایرانی در سطح جهانی جایگاه مطلوبی دارند.
در ادامه سیاوش بیرانوند معاون دانشگاه علوم پزشکی لرستان نیز تعامل، همفکری و تلاش پزشکان و عوامل بهداشتی ودرمانی را عامل موثر در کاهش مشکلات بهداشتی و درمانی منطقه عنوان کرد.
لازم به ذکر است، تیم پزشکان متخصص از امروز کار خود را آغاز کرده و در غروب روز چهارشنبه به کار خود در حوزه شهرستان پلدختر خاتمه می‌دهند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول