اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان نظام پزشکی آستارا:

نظام پزشکی نباید دچار سیاست‌زدگی شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان نظام پزشکی آستارا گفت: مسئولان ارشد آستارا نباید به خاطر برخی مسائل با نظام پزشکی سیاسی برخورد کنند.

نظام پزشکی نباید دچار سیاست‌زدگی شود
بختیار حیدرنیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستارا با انتقاد از عدم اختصاص زمین مناسب برای ساخت ساختمان سازمان نظام پزشکی این شهرستان اظهار داشت: سازمان نظام پزشکی یک نهاد قانونی و منتخب جامعه پزشکی است و به هیچ عنوان وارد بازی‌های سیاسی نمی‌شود و تنها به فکر ارتقای سلامت جامعه بوده و هدف اصلی این سازمان دفاع از حقوق پزشکان و توسعه نظام سلامت کشور است.
رئیس سازمان نظام پزشکی آستارا با اشاره به اینکه قائم مقام سازمان نظام پزشکی قول مساعد اختصاص اعتبار لازم برای ساخت ساختمان نظام پزشکی این شهرستان را داده است، افزود: با توجه به پیگیری مستمر، هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی این شهرستان از اختصاص زمین برای ساخت ساختمان این سازمان امتناع می‌کنند که به نظر می‌رسد عدم توجه برخی از مسئولان شهرستانی نشان از برخورد سیاسی آنها با این سازمان بوده است.
وی با تاکید بر ضرورت حل مشکلات جامعه پزشکی و حوزه سلامت شهرستان ابراز داشت: خدمات‌رسانی مطلوب به اقشار مختلف مردم یکی از اهداف اصلی نظام پزشکی بوده و تلاش ما بر این است که برای حفظ سلامت مردم اخلاق و عملکرد پزشکی به صورت کامل و جامع رعایت شود.
حیدرنیا اعضای این سازمان را 130 نفر عنوان کرد و گفت: این اعضا متشکل از پزشکان، داروسازان، دندان پزشکان، ماماها و کارشناسان پروانه‌دار است.
این مسئول اضافه کرد: این سازمان با پیگیری‌های مستمر خود و حمایت سازمان نظام پزشکی کشور و برای نخستین بار پس از رشت می‌تواند با تفویض اختیار پروانه فعالیت پزشکان را در آستارا صادر کند.
این مسئول اختصاص تجهیزات دفاع شخصی به جامعه پزشکی را برای بالا بردن امنیت آنها ضروری خواند و اذعان داشت: جامعه پزشکی آستارا با وجود امکانات محدود همواره کمک‌رسان مردم بوده و وظیفه خود در سلامت‌محوری را به خوبی ایفا کرده است.
انتهای پبام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول