اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک جراح قلب مصری:

ایران فضای بسیار مناسب برای درمان‌های پزشکی است

خبرگزاری فارس: یک متخصص جراحی قلب و عروق از مصر گفت: ایران یک فضای بسیار عالی و نمونه برای انجام درمان‌های پزشکی است.

ایران فضای بسیار مناسب برای درمان‌های پزشکی است
 به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، پروفسور حسام‌الدین عید ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیشرفت‌های علمی کشور ایران به واسطه توجه بی‌نظیر مسئولان این کشور به مقوله سلامت و بهداشت است.
وی با بیان این که در بین کشورهای منطقه ایران فضای خوبی برای جذب گردشگر سلامت دارد، اضافه کرد: همچنین هزینه‌های درمان در این کشور اسلامی نیز بسیار پایین‌تر از خیلی از کشورهاست.
این جراح مصری با تاکید بر این مطلب که میزان تبادلات علمی در زمینه‌های گوناگون بین کشورها باید افزایش یابد، تصریح کرد: ایران دارای ظرفیت‌های بسیار زیادی در این خصوص بوده به ویژه این که این کشور یک کشور اسلامی است.
وی مهمان‌نوازی ایرانیان را از دیرباز تاکنون ستودنی دانست و متذکر شد: در طول چهارمین کنگره جراحی قلب و عروق رضوی نیز این اخلاق حسنه بارها دیده شد.
حسام‌الدین عید با اشاره به پرداخته شدن به موضوع‌های مختلف علمی در ارتباط با قلب و عروق در این کنگره خاطرنشان کرد: این موضوع سطح بالایی داشت که اطلاعات بسیار خوبی را برای شرکت‌کنندگان به ارمغان می‌آورد.
وی بیمارستان رضوی را یک بیمارستان حرفه‌ای دانست و یادآور شد: امکانات موجود در این بیمارستان نسبت به برخی از بیمارستان‌های اروپایی بیشتر است.
 
*سطح مقاله‌های ارائه شده به کنگره قلب رضوی بسیار بالا بود 
استاد دانشگاه غالب کشور افغانستان گفت: سطح مقاله‌های ارائه شده به کنگره قلب و عروق رضوی بسیار بالا بود.
چهارمین کنگره بین‌المللی جراحی قلب و عروق رضوی، محمد نبیل فقیریار اظهار داشت: این سطح نسبت به سال‌های گذشته از روند بهتر و مناسب‌تری برخوردار بود.
وی تصریح کرد: همچنین تفکیک‌های صورت گرفته در بخش‌های آموزشی این کنگره، طرحی جدید در علم قلب و عروق به حساب می‌آید.
این متخصص قلب و عروق ادامه داد: توجه مسئولان بیمارستان رضوی به مسائل ویژه قلب وعروق در طول چند سال اخیر قابل تحسین است.
وی با اشاره به امکانات بسیار ویژه پزشکی و درمانی در بیمارستان فوق‌تخصصی رضوی مشهد اذعان داشت: این امکانات در سطح کشورهای خاورمیانه بی‌نظیر است.
فقیر یار با اعلام این مطلب که پیشرفته‌ترین امکانات روز دنیا در زمینه‌های پزشکی در این بیمارستان دیده می‌شود، خاطرنشان کرد: برگزاری چنین کنگره عظیمی در این مکان، فرصتی مغتنم را برای متخصصان قلب و عروق برای افزایش سطح مبادلات علمی خود فراهم می‌آورد.
وی متذکر شد: در حال حاضر بیماری‌ها و امراض قلبی یکی از شایع‌ترین علل مرگ در انسان‌ها است که به دلایل مختلف در زندگی افراد پدیدار می‌شود

*پزشکان ایرانی از حضور بهترین جراحان بین‌المللی قلب و عروق بهره گیرند 
پروفسور میرنگ گان سانگ جراح قلب و توراکس از کره‌جنوبی انگیزه اصلی خود از شرکت در چهارمین کنگره بین‌المللی جراحی قلب و عروق رضوی در مشهد را ارایه روش خاصی در جراحی قلب عنوان کرد و گفت: من روش جدیدی را در زمینه ترمیم دریچه قلب در قالب مقاله برای همکارانم در این کنگره ارایه کردم و از این که در جمع آن‌ها که به منظور تبادل اطلاعات علمی گردهم آمده‌‌اند حضور یافتم خوشحالم.
وی با اشاره به این که بهترین جراحان قلب جهان در این کنگره حضور یافته‌اند افزود: کمتر زمانی ممکن است که این گونه تعداد زیادی از نخبگان جراحی جهان کنار هم جمع شوند به همین دلیل پزشکان ایرانی به ویژه جراحان قلب باید این فرصت را غنیمت شمرده و از حضور بهترین جراحان قلب دنیا بهره گیرند و در این همایش حضور یابند.
پروفسور سانگ خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی کنگره باید در سطح وسیعی صورت گیرد تا همه از این فرصت استفاده کنند.
وی با تاکید بر این که کنگره بین‌المللی قلب و عروق بیمارستان رضوی هم‌تراز کنگره‌های بین‌المللی مشابه است، تصریح کرد: حضور در این کنگره فرصت مغتنمی برای من بود و علاقه‌مندم سال‌های آینده نیز در این کنگره حضور یابم.
یادآوری می‌شود، پروفسور میونگ گان سانگ ساکن شهر سئول کره‌جنوبی است و علاوه بر تدریس در دانشگاه کانکوک این شهر در یک مرکز پزشکی نیز به طبابت مشغول است.
جراح 60 ساله کره‌ای برای اولین بار است که به ایران سفر کرده است که مقاله وی درباره ترمیم دریچه قلب مورد توجه همکارانش در این همایش قرار گرفت. 
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول