اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن قلب اروپا و آسیا:

خاستگاه اصلی طب و پزشکی خاورمیانه است

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن قلب و عروق اروپا و آسیا گفت: خاستگاه اصلی طب و پزشکی منطقه خاورمیانه است.

خاستگاه اصلی طب و پزشکی خاورمیانه است
پروفسور سوتیروس پاراپاس در حاشیه آئین اختتامیه این کنگره در محل سالن اجتماعات بیمارستان فوق‌تخصصی رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: منطقه خاورمیانه یکی از اساسی‌ترین مناطق دنیا به لحاظ تمدن بشری در رابطه با علم و دانش است.
وی با بیان اینکه پزشکی در این نقطه از دنیا ظهور و بروز پیدا کرده است، اضافه کرد: همچنین در این بین ایران سهم بسیار ویژه و پویایی را با داشتن دانشمندانی نظیر ابوعلی سینا به سراسر نقاط جهان داشته است.
این فوق‌تخصص جراحی قلب و عروق یونانی تصریح کرد: باید دوستی و صلح رویکرد همه ما باشد چراکه ممکن است ما با هم در گذشته دشمن بوده‌ایم اما الان دوستی‌های قوی داریم.
وی با بیان اینکه دو موضوع در این مسیر باید مورد توجه قرار گیرد، توضیح داد: جهانی شدن و حرکت به سمت جامعه چند فرهنگی از جمله این امور است.
پاراپاس با اشاره به سطح بالای چهارمین کنگره قلب و عروق رضوی ابراز داشت: باید از تمام دست‌اندرکاران برگزاری این سمینار بسیار مهم به ویژه رئیس بیمارستان رضوی تقدیر و تشکری ویژه داشت.
وی با اشاره به تاسیس انجمن قلب و عروق اروپا و آسیا در سال 2003، خاطرنشان کرد: در طول این هشت سال سمینارهای زیادی در کشورهای مختلف جهان برگزار شده که موفق‌ترین و جذاب‌ترین آنها در ایران بوده است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول