اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان اصفهان:

ایستگاه‌های ثابت عفاف در اصفهان را‌ه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: به زودی در سه نقطه آسیب‌پذیر و پرتردد اصفهان سه ایستگاه ثابت عفاف و حجاب راه‌اندازی و آغاز به کار میکند.

ایستگاه‌های ثابت عفاف در اصفهان را‌ه‌اندازی می‌شود
سردار حسن کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه پلیس مسئله عفاف و حجاب را به جدیت در اصفهان دنبال می‌کند، اظهار داشت: در راستای استمرار گشت‌های ویژه پلیس و گشت‌های امنیت اخلاقی در سطح استان برای نخستین بار پلیس اصفهان دست به یک ابتکار ویژه زد و در سه نقطه شلوغ و آسیب‌پذیر شهر اصفهان ایستگاه عفاف و حجاب راه‌اندازی کرده است.
وی با بیان اینکه این طرح به صورت آزمایشی در سه نقطه هتل پل، چهارراه نظر و مقابل مجتمع پارک مستقر می‌شود، افزود: در آینده این ایستگاه‌ها به 9 مرکز افزایش پیدا می‌کند.
فرمانده انتظامی استان اصفهان هدف از راه‌اندازی ایستگاه‌های عفاف و حجاب توسط این فرماندهی را کاهش تردد بد پوشش‌ها به پلیس امنیت عمومی برشمرد و تصریح کرد: طبق بررسی‌های انجام شده 95درصد از افراد بد پوشش برای مشاوره به پلیس امنیت ارجاع داده می‌شوند که پلیس تصمیم گرفت تا این مشاوره‌ها در مراکز خیابان‌ها انجام شود.
وی در ادامه صحبت‌های خود به اجرای طرح پلیس امنیت در پارک‌ها اشاره و ادامه داد: حضور پلیس در برقراری امنیت در پارک‌ها تاکنون از سوی مردم بازخورد خوبی داشته چرا که حضور افراد بی‌کار و ولگرد در پارک‌ها کاهش یافته است.
کرمی با تاکید به اینکه حضور پلیس در پارک‌ها به واسطه کاهش ناامنی‌ها، نزاع‌های ساختگی و در برخی موارد بساط خال‌بازی و فریب مردم است، اضافه کرد: پلیس فقط با این‌گونه مظاهر در پارک‌ها برخورد می‌کند.
وی همچنین وقوع جیب‌بری، جابه‌جایی مواد مخدر و مزاحمت‌ها را با کاهش همراه دانست و بیان داشت: پلیس از این طریق نظارت بیشتری بر افراد سود‌جو در داخل پارک‌ها دارد.
فرمانده انتظامی استان اصفهان به رضایت‌مندی کامل مردم از اجرای این طرح پرداخت و افزود: از 56 پارک که به صورت مقطعی گشت داده می‌شود تاکنون در هشت پارک شلوغ در اصفهان طرح گشت اجرا ‌می‌شود.
 
* افزایش 60درصدی امکانات و نیروی پلیس اصفهان
وی با اشاره به اینکه پلیس در صدد توانمندهای نیرو‌های خود است، اظهار داشت: 60 درصد از امکانات و نیرو‌های سازمان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از نظر توان، امکانات، تجهیزات و نیرو افزایش یافته است.
کرمی با بیان اینکه موضوع مواد مخدر برای ما به عنوان یک تهدید محسوب می‌شود، اضافه کرد: پلیس با جدیدت و شدت بیشتری طرح‌های برخورد با توزیع‌کنندگان و قاچاقچیان مواد مخدر را دنبال می‌کند.
وی با تاکید به اینکه بیشترین تمرکز پلیس در مباحث مواد مخدر در اصفهان است، تصریح کرد: در گلوگاه‌های اصفهان به ویژه ایستگاه شهید شرافت نایین که یکی از گلوگاه‌های مهم برای عبور قاچاقچیان مواد مخدر محسوب می‌شود، تقویت و به سگ‌های مواد‌یاب مجهز شده است.
فرمانده انتظامی استان اصفهان ضمن ابراز خرسندی از اینکه فضای اصفهان برای قاچاقچیان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر نا امن شده و ورود آنان به استان غیر ممکن شده است، بیان داشت: یک نقطه کوری که در کنار ایستگاه شهید شرافت وجود داشت و محل عبور سوداگران مرگ بود، شناسایی و در آنجا یک ایست و بازرسی ایجاد شده است.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول