اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد ماهشهر خبر داد:

برگزاری مراسم حجاب ویژه پرسنل کمیته امداد ماهشهری

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) ماهشهر از برگزاری مراسم حجاب و عفاف ویژه پرسنل کمیته امداد در این شهرستان خبر داد.

برگزاری مراسم حجاب ویژه پرسنل کمیته امداد ماهشهری
درویشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار داشت: با توجه به اهمیت مسئله حجاب و عفاف و ضرورت ترویج آن درادارات، این نهاد نیز به مثابه دیگر دستگاه‌ها تصمیم به برگزاری مراسم حجاب و عفاف کردیم.
وی با اشاره به اهمیت مسئله حجاب افزود: حجاب از ارزنده‌ترین نمودهای فرهنگی، اجتماعی در تمدن ایرانی - اسلامی است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) ماهشهر با بیان اینکه حجاب و عفاف پدیده مذهبی - ارزشی مهمی در تعالیم اسلامی است تصریح کرد: توجه به زمینه‌های فرهنگی ـ اجتماعی به عنوان بستر آن بسیار شایسته و لازم است و اشاعه و تعمیق آن نیازمند آموزش‌های بنیادین و مداوم در خانواده، مدرسه، دانشگاه و اجتماع است.
وی اضافه کرد: بدیهی است که در کنار شرایط مساعد اجتماعی برای ارزش تلقی کردن و الگوپذیری این فرهنگ، نیازمند درونی و نهادینه شدن آن در وجود افراد است بدون شک رسیدن به این هدف نیازمند مشارکت و توجه جدی همه نهادها و دستگاه‌ها به صورت مستمر و هدفمند است.
 درویشی خاطرنشان کرد: در این راستا کلاس‌های آموزشی- توجیهی ‌ویژه کارکنان امدادگر این مرکز برگزار شد.
وی با اشاره به موضوعات مورد بحث در این مراسم گفت: در این دوره که با حضور فعال همه پرسنل امدادگر شاخه در محل نمازخانه امداد برگزار شد مباحثی نظیر شیوه‌های ارتباط صحیح بین زن و مرد از دیدگاه اسلام ، چگونگی پوشش بانوان در جامعه اسلامی و... مطرح شد.
وی در پایان اظهار داشت: افراد می‌توانند طرح خوب و قابل اجرا که منافاتی با ارزش‌های اسلامی و دینی نداشته باشد را به کارگروه حجاب و عفاف ارائه دهند تا از آن بهره‌برداری شود.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول