اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش فیروزکوه:

تعطیلی پنج‌شنبه‏ها لطمه‏ای به دانش‏آموزان نمی‏زند

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه تاکید کرد: تعطیلی روزهای پنج‌شنبه لطمه‏ای به وضعیت تحصیلی دانش‏آموزان وارد نمی‌کند.

تعطیلی پنج‌شنبه‏ها لطمه‏ای به دانش‏آموزان نمی‏زند
سیدمحمود حسینی‏نیا به مناسبت فرا رسیدن سال تحصیلی جدید در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران، بهار تعلیم و تربیت را به همه دانش‏آموزان، اولیا و دست‏اندرکاران در امر آموزش و پرورش تبریک گفت و اظهار داشت: به لطف و عنایت خداوند متعال و همت تمام همکاران، جلسات متعدد شورای آموزش و پرورش، کمیته برنامه‏ریزی و شورای معاونان در راستای فراهم کردن مقدمات لازم برای آغاز سال تحصیلی جدید در سطح شهرستان به خوبی برگزار شده است.
وی ساماندهی نیروهای انسانی برای آماده‏سازی فضاهای آموزشی و همچنین اجرای طرح هجرت و شاداب‏سازی در برخی از مدارس منطقه را از جمله اقدامات صورت پذیرفته در آستانه سال تحصیلی جدید دانست.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه در مورد تعطیلی روزهای پنجشنبه مدارس نیز گفت: با توجه به تغییر و تحولاتی که در مجموعه آموزش و پرورش صورت پذیرفته است، تعطیلی روزهای پنجشنبه برای مدارس ابتدایی از سال 90 آغاز شد و از سال تحصیلی جدید همه مدارس ابتدایی در روزهای پنجشنبه تعطیل خواهد بود.
حسینی‏نیا تصریح کرد: در مقاطع تحصیلی دیگر نیز بر اساس نظرات همکاران، مدیران و بخشی از اولیا در روزهای پنجشنبه برنامه‏های مدارس راهنمایی و متوسطه در سطح شهرستان در روزهای دیگر ساماندهی می‏شود.
وی افزود: تعطیلی روزهای پنجشنبه فرصت خوبی برای ایجاد کانون گرم خانواده است تا دانش‏آموزان و اولیا در کنار هم روز خوبی را سپری کرده و دانش‏آموزان یک روز مفید را برای برنامه‏های آموزشی خود برنامه‏ریزی کنند.
حسینی‏نیا افزود: تعطیلی روزهای پنجشنبه لطمه‏ای به وضعیت تحصیلی دانش‏آموزان وارد نخواهد کرد زیرا با یک برنامه‏ریزی درست، ساعت‏های بیکاری دانش‏آموزان در مقاطع تحصیلی راهنمایی و متوسطه حذف و با افزایش یک ساعت تحصیلی در طول یک یا دو روز از هفته تعطیلی پنجشنبه‏ها جبران می‌شود.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه در مورد استخدام نیروهای جدید در سال جاری گفت: با توجه به آزمونی که برگزار شد، تعدادی از آموزشیاران نهضت سوادآموزی، حق‏التدریسی‏ها و برخی از خرید خدمات آموزشیان جذب آموزش و پرورش شدند که براساس برنامه‏های وزارتخانه و پس از ابلاغ صدور و اجرای مراحل قانونی امید است این افراد برای حضور در مدارس به جمع فرهنگیان بپیوندند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه خاطرنشان کرد: با پیگیری‏های مکرر و مساعدت‏های به عمل آمده، مدرسه پیامبر اعظم (ص) در سه ماه آینده تکمیل خواهد شد و به طور کلی با آغاز فعالیت این مدرسه تمامی مدارس شهرستان فیروزکوه به صورت یک شیفت فعالیت می‏کنند. 
حسینی‏نیا اظهار داشت: خوشبختانه امسال تمامی دانش‏آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی ثبت‏نام اینترنتی شده‏اند و شهرستان فیروزکوه در مبحث ثبت‏نام اینترنتی رتبه نخست را در سطح شهرستان‏های استان تهران به دست آورده است.
وی در ادامه تخریب و بازسازی مدرسه آیت‏الله مشکینی و ساخت یک سالن چند منظوره را از اولویت‏های عمرانی آموزش و پرورش عنوان کرد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه گفت: امسال جشن غنچه‏ها، شکوفه‏ها و جوانه‏ها برای مقاطع پیش دبستانی، اول ابتدایی و اول راهنمایی در روز چهارشنبه تدارک دیده شده است.
حسینی‏نیا اضافه کرد: با توجه به اینکه سوم مهر روز بازگشایی مدارس خواهد بود، برنامه‏ریزی کاملی از سوی ستاد مهر شهرستان و همکاران در مجموعه اداره آموزش و پرورش صورت پذیرفته تا در آن روز مسئولان در محیط‏های آموزشی حاضر شوند و با عنایت خداوند و حمایت مسئولان سال تحصیلی خوبی آغاز شود.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول