اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی:

تعطیلی پنجشنبه‌ها اثرات مثبتی برای دانش آموزان دارد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: تعطیلی پنجشنبه‌ها می‌تواند اثرات مثبتی در روحیه دانش‌آموزان داشته باشد و فرصت مطالعه بیشتری را در اختیار آنها قرار دهد.

تعطیلی پنجشنبه‌ها اثرات مثبتی برای دانش آموزان دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، غلامعلی میگلی‌نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران با مثبت ارزیابی کردن تعطیلی پنجشنبه‌ها افزود: در بسیاری از کشورها شاهد 2 روز تعطیلی متوالی هستیم که موجب افزایش کارایی دانش‌آموزان و بالا رفتن سطح کیفی آموزش شده است.
وی تصریح کرد: تعطیلی پنجشنبه‌ها می‌تواند اثرات مثبتی در روحیه دانش‌آموزان داشته باشد و فرصت مطالعه بیشتری را در اختیار آنها قرار دهد.
نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تعطیلی ۲ روز متوالی برای دانش‌آموزان برکات زیادی از جمله رشد علمی و افزایش سطح مطالعه و افزایش یاد‌گیری را برای آنها به‌همراه دارد.
میگلی‌نژاد تصریح کرد: پس از تعطیلی بیشتر دانش‌آموزان با آرامش خاطر و آمادگی بیشتر می‌توانند سر کلاس درس حاضر شوند بنابراین به‌نظر بنده اجرای آزمایشی این طرح برای یکسال می‌تواند راهگشا باشد.
وی اضافه کرد: بهتر است طرح تعطیلی پنجشنبه مدارس برای یکسال به‌صورت آزمایشی اجرا شده و نظر دانش‌آموزان و معلمان درباره این طرح جمع‌آوری شود.
نماینده مردم بوشهر و دیلم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: از تلفیق نظرات و پیشنهادات دانش‌آموزان و معلمان مدارس که این طرح را عملا از نزدیک لمس کرده‌اند بهتر می‌توان به ارزیابی واقعی دست یافت و پس از آن می‌توان از موفقیت یا عدم ‌موفقیت این طرح سخن به میان آورد.
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با وضعیت برق سینما بهمن بوشهر نیزگفت: تعطیلی سینما بهمن بوشهر به سود جامعه نیست و باید هر چه زودتر این مسئله حل شود و زمینه‌ای را فراهم کنیم که بدون دغدغه متولیان فرهنگ قدم بردارند.
میگلی نژاد افزود: تعطیلی یک روزه سینما بهمن بوشهر در روز سینما به علت بدهی و قطع برق موجب تاسف است و بجد این مساله را دنبال می‌کنم و نباید در روزی که ما باید فرهنگ را گسترش دهیم از ترویج آن جلوگیری کنیم.
وی اظهار داشت: حوزه هنری یکی از نهادهایی که در این چند سال اخیر با فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده و مدون توانسته تاثیر به سزایی در جامعه داشته باشد و در این چند سال تحولات فرهنگی و هنری چشمگیری را از این حوزه مشاهده کرده‌ایم. ‏
میگلی نژاد با تقدیر از فعالیت‌های حوزه هنری بوشهر افزود: هنرمندان اگر حمایت شوند به طور قطع تاثیر آن را در جامعه می‌بینیم و یک اثر هنری می‌تواند به مراتب تاثیرگذارتر باشد.‏
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول