اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری:

دستاورد جنگ تحمیلی خودباوری ملت ایران است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آذربایچان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: بزرگ‌ترین دستاورد جنگ تحمیلی خودباوری ملت ایران است که همواره این روحیه بر ایران حاکم است.

دستاورد جنگ تحمیلی خودباوری ملت ایران است
آیت‌‌الله علی‌اکبر قره‌باغی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: جانبازان، ایثارگران و آزادگان با وجود گذشت بیش از بیست سال از پایان جنگ تحمیلی همچنان عطر خوش جبهه را با خود به همراه دارند لذا باید به‌ طور شایسته و بایسته در راستای حمایت‌های معنوی از آنها گام برداشته شود.
وی افزود: قلب و ذهن این قشر جامعه مملو از خاطرات تلخ و شیرین هشت سال جنگ تحمیلی است به‌ طوری که هر یک از این خاطرات یک تجربه و اندوخته بزرگ محسوب می‌شود از این‌ رو باید این افراد را سرمایه‌های گرانقدری قلمداد کرده و برای پاسداشت خدمات ارزنده آنها به‌ طور گسترده تلاش شود.
این مسئول با بیان اینکه روا نیست مردم این سلحشوران را فراموش کنند، بیان کرد: هر سال با فرا رسیدن مناسبت‌های مختلف بهانه‌ای برای دیدار و دلجویی از این افراد به دست می‌آید ولی باید در طول سال به انحای مختلف عموم مردم برای نثار محبت خود به آنها اقدام کنند چرا که آرامش، امنیت و استقلال کنونی کشور مرهون رشادت‌طلبی و فداکاری رزمندگان اسلام است.
وی در ادامه به تحرکات منافقان در مرزهای کشور هم اشاره کرد و گفت: با وجودی که 33 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد همچنان دشمنان ما با به ‌کار بردن حربه‌های مختلف به‌ دنبال بی‌رمق کردن ملت بزرگ ایران است به‌ طوری که هم‌اکنون نیز با تحریک گروهک تروریستی پژاک برای ایجاد ناامنی در مرزهای ما تلاش می‌کنند ولی جوانان تازه‌نفس و مطیع مقام معظم رهبری با قرار گرفتن در مسیر راستین پدران برای نابودی یکایک منافقان کمر همت بسته‌اند.
قره‌باغی به لزوم حفظ هوشیاری ملت بزرگ ایران در این برهه از تاریخ نیز اشاره کرد و گفت: مخالفان انقلاب ایران و غرض‌ورزان از هر بهانه و دستاویزی برای ضربه زدن به انقلاب استفاده کامل می‌کنند از این رو ملت باید با حفظ هوشیاری و آگاهی خود همچنین با قرار گرفتن در خط ولایت فقیه همه این توطئه‌ها را یکی پس از دیگری خنثی کنند چرا که وجود انس و الفت عمیق بین مردم سرچشمه امید و تکیه‌گاهی مطمئن برای مدافعان مناطق مرزی فراهم می‌کند.
 نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری به خیزش کشورهای مسلمان در مناطق مختلف جهان اشاره کرد و اظهار داشت: هم‌اکنون بسیاری از ملل جهان با سر دادن شعارهای اسلامی و قرآنی برای استقرار حکومت دینی در کشور خود به پا خاسته‌اند که امید است این جنبش‌ها در سرنوشت ملت‌ها نتایج مطلوبی ایجاد کند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول