اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی:

استکبارستیزی محصول دفاع مقدس است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی استکبارستیزی را محصول دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: انقلاب‌ها، خیزش‌ها و زیر کشیدن طاغوت‌ها که در کشورها آغاز شده، از دستاوردهای مهم دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است.

استکبارستیزی محصول دفاع مقدس است
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حسینعلی یوسفعلی‌زاده بعد از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: پاسداشت هفته دفاع مقدس سال‌ها است که به همت مردم و مسئولان نظام جمهوری اسلامی گرامی داشته و این قطعه پرافتخار از تاریخ هر روز گرامی‌تر داشته می‌شود.
وی با بیان اینکه همه ساله که در آستانه مهر قرار می‌گیریم، مصادف با حمله ددمنشانه رژیم حاکم بر عراق به ایران اسلامی است، افزود: در این مقطع تاریخی قاطبه ملت و رزمندگان عرصه‌های عزت و شرف خونشان بیشتر از گذشته به جوش آمده و به یاد حماسه‌های یاران خود، در میادین دفاع از نظام حاضر شدند.
یوسفعلی‌زاده تصریح کرد: مردم به مناسبت این روز به یاد امام راحل (ره) افتاده که فصل جدیدی از جهاد و استکبارستیزی و ایثار را در مقابل ملت گشود و آنان هم به یاد بنیانگذار جمهوری اسلامی و رزمندگان، سال‌های عزت و شرف خودشان را در دوران دفاع مقدس گرامی می‌دارند.
وی با بیان اینکه دفاع مقدس مفهومی ارزشی به خود گرفته است، گفت: در این دوران رزمندگان از وجب به وجب خاک کشور از ناموس و از نظام اسلامی و از پرچمی که علیه ظالمان برافراشته شد، سرافرازانه دفاع و ایستادگی کردند.
فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی با تاکید بر اینکه در این جنگ نابرابر نظام جمهوری اسلامی از صحنه پیروز و سربلند درآمد، افزود: رزمندگان و مردم در قبال تکلیفی که بر دوش آنان گذاشته شده بود، عزتمندانه بیرون آمدند.
وی ادامه داد: بسیاری از دستاوردهایی که امروز در نظام اسلامی به دست آورده‌ایم، محصول تکلیف گرایی دیروز است.
یوسفعلی‌زاده با اشاره به اینکه ایران اسلامی مرزهای جغرافیایی را در نوردیده و یک تفکر جهانی شده است، گفت: امروز در جای جای کشورها، اسلام خواهی و فریاد اسلام طلبی، یورش مظلوم علیه ظالم، دستاورد عظیمی بوده که به برکت خون شهیدان و دفاع مقدس برای نظام اسلامی رقم خورده است.
وی اضافه کرد: فریاد اسلام خواهی از برکات دفاع مقدس بوده و باید این ارزش‌ها همواره پاس داشته شود.
فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در بخش دیگری از پیش‌بینی اجرای 2 هزار فعالیت و برنامه محوری از سوی سپاه جوادالائمه (ع) این استان به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.
وی اظهار داشت: این برنامه‌های متنوع در بخش‌های مختل؛  فرهنگی، علمی، ورزشی، هنری، سازمانی در طول این هفته به اجرا در می‌آید.
یوسفعلی‌زاده برپایی رژه نیروهای مسلح، بازسازی عملیات مسلم بن عقیل، برپایی نمایشگاه فرهنگی با رویکرد دفاع مقدس را از مهم‌ترین برنامه‌های محوری هفته دفاع مقدس در خراسان شمالی برشمرد.
وی گفت: برنامه‌ای تحت عنوان یاد یاران نیز به همین مناسبت پیش‌بینی شده که در ذیل آن برنامه‌های مختلف فرهنگی ساماندهی شده است.
فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی با بیان اینکه جنگ فرهنگی با محوریت دفاع مقدس نیز از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده به همین مناسبت است، خاطرنشان کرد: این برنامه از طریق شبکه سراسری و همچنین سیمای محلی طی هفته دفاع مقدس پخش خواهد شد.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول