اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار جهرم:

دفاع مقدس تداعی کننده شرف ایران است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار جهرم گفت: هنگامی که از دفاع مقدس یاد می‌شود، دنیایی از شرف و حماسه ملتی بزرگ و آزاده در اذهان تداعی می‌شود.

دفاع مقدس تداعی کننده شرف ایران است
به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، محمد علیپور بعد از ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی بزرگداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
وی افزود: نفیس‌ترین یادگار این مجموعه یاد و خاطره شهدا بوده و آن‌ها جوانمردان رشید و پاک سرشتی بودند که با آگاهی و درک والای خود موقعیت حساس کشور را تشخیص داده و وظیفه بزرگ جهاد در راه خدا را مشتاقانه پذیرا شدند.
معاون فرماندار جهرم ابراز داشت: هفته دفاع مقدس، هفته ارزش‌ها و افتخار هشت سال ایثار در مقابل تهاجم غرب و شرق بود.
علیپور با بیان اینکه هنگامی که از دفاع مقدس سخن به میان می‌آید، دنیایی از شرف و حماسه ملتی بزرگ و آزاده در اذهان تداعی می‌شود خاطرنشان کرد: هر ملتی که چنین دلاوران شجاعی را در دامن خود پرورده باشد حق دارد به آن ببالد و آنان را الگوی تربیت جوانان نسل آینده بداند. 
این مسئول بیان داشت: وظیفه امروز ما انتقال ارزش‌ها، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ایثارگران دفاع مقدس در پاسداری از ارزش‌ها و حرکت در راستای منویات مقام معظم رهبری است.
علیپور اذعان داشت: امروز تداوم انقلاب مستلزم برنامه‌ریزی برای انتقال تجربیات دفاع مقدس در تمام عرصه‌ها به ویژه عرصه فرهنگی است تا نسل جدید با تکیه به این اندوخته راه رشد و توسعه را با گام‌هایی استوارتر بردارد.
معاون فرماندار جهرم تصریح کرد: یکی از درس‌های بزرگ دوران دفاع مقدس، فداکاری و نثار جان در راه اسلام و انقلاب بود که این مسئله در سایه اتحاد ملی و انسجام اسلامی و تبعیت از ولی‌امر ممکن شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول