اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرکرد:

دفاع مقدس سند افتخار ملت ایران است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: دفاع مقدس سند افتخار ملت ایران است.

دفاع مقدس سند افتخار ملت ایران است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مراد کاظمی بعدازظهر امروز در نشست شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: دفاع مقدس توانمندی‌های جوانان و ملت ایران را در مبارزه با هجوم بیگانگان به تمامیت ارضی کشور، حقانیت و مظلومیت این نظام به جهانیان ثابت کرد.
وی با اشاره به رشادت‌های رزمندگان در مبارزه با دشمنان، افزود: بیداری اسلامی جهان اسلام برگرفته از مقاومت هشت ساله جوانان‌، زنان و مردان ایرانی است.
کاظمی بزرگداشت هفته دفاع مقدس را گام بلند برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: در دفاع از حریم اسلام، قرآن، انقلاب، ولایت و رهبری، از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد.
فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: هفته دفاع مقدس هر سال یادآور حماسه آفرینی‌های ملت و رزمندگان غیور ایران اسلامی در سال‌های جنگ تحمیلی است و باید این فرهنگ زنده بماند و هفته دفاع مقدس فرصت بسیار مناسبی برای این حرکت است.
وی با اشاره به اینکه زنده نگاه داشتن یاد شهدا و ایثارها و رشادت‌ها و انتقال آن فرهنگ به نسل جوان یک تکلیف است، افزود: همزمانی هفته دفاع مقدس با آغاز سال تحصیلی، یک فرصت مناسب است که باید با برنامه‌ریزی لازم از آن استفاده لازم را برد که در این راستا زنده نگاه داشتن یاد شهدا و ایثارها و رشادت‌ها و انتقال آن فرهنگ به نسل جوان را برای خود یک وظیفه می‌دانیم.
کاظمی اظهار داشت: در این هفته بهترین فرصت است که به مردم شریف و ولایت‌مدار به‌ویژه نسل جوان علاوه بر یادآوری رشادت‌های رزمندگان اسلام این موضوع مهم را نیز یادآوری کنیم که در طول هشت دوران دفاع مقدس، دفاع ما در مقابل یک کشور نبود، بلکه دولت‌های بسیاری علیه این ملت غیور وارد جنگ شده بودند که حاصل آن پیروزی اسلام در مقابل استعمار و سلطه بود.
این مقام مسئول با تأکید براینکه انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان و نوجوان از وظایف مهم مسئولان است، گفت: حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج و سپاه بر ضرروت پاسداشت ارزش‌های دفاع مقدس با محوریت رزمندگان دفاع مقدس تاکید کرد.
وی با بیان اینکه ایثارگران و رزمندگان خود باید پاسدار ارزش‌های دفاع مقدس بوده و انتقال‌دهنده آن باشند، گفت: مجموعه خانواده ایثارگران باید به فکر نگه داشتن ارزش‌های دفاع مقدس باشند چرا که عده‌ای در صدد انحراف ارزش‌های دفاع مقدس و یا تفسیر آن به نفع خود هستند.
کاظمی با اشاره به برنامه‌های تدارک دیده شده به‌مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: نواخته شدن زنگ مقاومت و ایثار در مدارس، برگزاری رزمایش و رژه،‌ برپایی نمایشگاه، سرکشی از خانوادهای ‌رزمندگان و شهدا،‌ غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا،‌ برپایی نمایشگاه عکس و یادواره شهدا از دیگر برنامه‌های اجرایی در این شهرستان است.
وی همچنین با اشاره به نزدیک شدن به بازگشایی مدارس از مسئولان و دست اندرکاران این شهرستان درخواست کرد زمینه حضور بانشاط دانش آموزان در مدارس را مهیا کنند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول