اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مشهد در مجلس:

جوانان هنوز با ارزش‌های دفاع مقدس آشنا نشده‌اند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس گفت: دفاع مقدس یک جنگ مردمی برای حفظ ارزش‌ها بوده است ولی جوانان هنوز با ارزش‌های دفاع مقدس آشنا نشده اند.

جوانان هنوز با ارزش‌های دفاع مقدس آشنا نشده‌اند
سید امیرحسین قاضی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: جوانان این حماسه را فقط به عنوان یک امر معنوی و حماسی می‌شناسند اما از عمق و لایه‌های پنهان آن خبر ندارند.
وی با اشاره به تأثیر این دوران بر نسل جوان امروز، بیان کرد: نسل جوان جامعه شاهد دوران دفاع مقدس نبوده‌اند و در این زمینه اطلاعی ندارند، با پرورش و آشناسازی آنان با ارزش‌ها و دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس، دیگر رسانه‌های غرب نمی‌توانند روی جوانان تاثیر بگذارند.
نماینده مردم مشهد و کلات، برای زنده نگه داشتن این ارزش‌ها در سال‌های آتی یادآور شد: دفاع مقدس آنقدر محتوا دارد که با استفاده از هنر می‌توان آنها را حفظ و ماندگار کرد.
وی افزود: رسانه‌ها باید داستان‌ها و شخصیت‌های جنگ را به عنوان الگو به جوانان معرفی کنند تا بدانند ایثارگری‌ها و مجاهدت‌ها هرگز در راه خدا فراموش نمی‌شود.
قاضی‌زاده با اشاره به نقش انقلاب اسلامی در شکل‌گیری بیداری اسلامی گفت: به خاطر عظمت نام جمهوری اسلامی ایران و حماسه‌هایی چون دفاع مقدس است که جوانان مصر با الگو برداری از آن توانستند سفارت رژیم صهیونیستی در مصر را تصرف کنند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول