اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه مهدیشهر:

دفاع مقدس برگ زرینی از مجاهدت‌های رزمندگان است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه پاسداران ناحیه مهدیشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، این هفته را برگ زرینی از مجاهدت‌های رزمندگان اسلام دانست.

دفاع مقدس برگ زرینی از مجاهدت‌های رزمندگان است
به گزارش خبرگزاری فارس از مهدیشهر، ناصر بینش ظهر امروز به بیان گزارشی از اهم برنامه‌های هفته مقدس پرداخت و افزود: برپایی ‌نمایشگاه هفته دفاع مقدس از واحدهای مختلف که در هشت سال دفاع مقدس نقش داشته و دستاوردهای امروز بسیج در جامعه انجام می‏شود.
وی ادامه داد: عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری شب شعر و خاطره، ویزیت رایگان اقشار محروم خصوصا مردم مناطق روستایی، دیدار با رزمندگان و ایثارگران، برپایی ایستگاه صلواتی، نمایشگاه عکس و کتاب دفاع مقدس و فضاسازی پایگاه‌ها و حوزه‌ها و نواحی از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.
فرمانده سپاه پاسداران ناحیه مهدیشهر از دیگر برنامه‌های این هفته را اعزام گروه‌های رژه حماسی بسیج عشایری و شهری شهمیرزاد به رژه 31 شهریور، تجلیل از سربازان نمونه و برگزاری مسابقات عقیدتی و ورزشی سربازان، گردهمایی سیاسی بسیجیان شهرستان مهدیشهر، برگزاری شب خاطره رزمندگان در بین‌الصلاتین نماز مساجد، حضور در نماز جمعه با حضور بسیجیان و ایثارگران با لباس نظامی و حضور فرماندهان و مسئول نمایندگی در نماز جمعه برای تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس برشمرد.
همچنین اردوی صالحین پایگاه حجت ابن الحسن (ع) بسیج اصناف شاهرود برگزار شد.
سیدمحمود حسینی فرمانده حوزه مقاومت بسیج اصناف الهادی شاهرود در این باره اظهار داشت: در این اردوی چهار روزه، 40 نفر از بسیجیان عضو حلقه صالحین پایگاه حجت ابن الحسن (ع) صنف درب و پنجره ساز حضور داشتند که از اماکن زیارتی و مذهبی قم و جمکران بازدید کردند.
وی هدف از این اردو را حفظ و انسجام بسیجیان دانست و افزود: برای تشویق اعضای شرکت کننده در حلقه‏های صالحین پایگاه و تجدید قوا و افزایش روحیه معنوی و همکاری بین اعضا، این اردوی زیارتی برگزار شد.
حسینی همچنین از کمک 110 هزار تومانی پایگاه‏های ذوالفقار و المهدی بسیج اصناف به مردم سومالی خبر داد و افزود: تاکنون پایگاه‏های مقاومت بسیج اصناف شاهرود بالغ بر 8 میلیون ریال به مردم سومالی کمک نقدی کرده‏اند که این کمک‏ها همچنان ادامه دارد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول