اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نوشهر:

جنگ تحمیلی از اتفاقات منحصربه‌فرد قرن بیستم بود

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نوشهر جنگ تحمیلی به ایران را از اتفاقات منحصربه‌فرد قرن بیستم عنوان کرد.

جنگ تحمیلی از اتفاقات منحصربه‌فرد قرن بیستم بود
به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، حجت‌الاسلام علیرضا فقیهی صبح امروز در نشست خبری مشترک فرمانده سپاه نوشهر و خبرنگاران اظهار داشت: در این جنگ تمام ابرقدرت‌های شرق و غرب با حمایت مالی، انسانی و تسلیحاتی از صدام در مقابل ایران ایستادند.
وی گفت: اما رزمندگان ایران اسلامی با ایمان به خدا، صبر و پایداری، داشتن بصیرت و آگاهی، الهام گرفتن از قیام امام حسین(ع)، با اخلاص، توجه به فرهنگ انتظار، مجاهدت، رهبری پیامبرگونه امام راحل و با توجه به مردمی بودن انقلاب و مشارکت آنها در جنگ از تمام اقشار جامعه توانستند در مقابل این ظلم و تعدی ایستادگی کنند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نوشهر ادامه داد: دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نوشهر در این هفته با اجرای برنامه‌هایی برای آگاه‌سازی و ایجاد بصیرت در جامعه و شناساندن فرهنگ دفاع مقدس با توجه به شرایط کنونی جامعه سعی خواهد داشت در این زمینه فعالیت کند.
وی با اشاره به توطئه‌های فرهنگی و جنگ نرم دشمنان خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای انتقال ارزش‌های آن و فرهنگ شهادت است.
این مسئول بیان داشت: ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر تنها راه مقابله با ناهنجاری‌هایی است که دشمن در قالب جنگ نرم آن را هنجار نشان می‌دهد و در این بین وظیفه دستگاه‌های متولی و فرهنگی این است که با هماهنگی، تعامل و برنامه‌ریزی مناسب در یک سمت و سو حرکت کنند.

* لزوم انتقال فرهنگ شهادت به نسل‌های سوم و چهارم انقلاب
در ادامه فرمانده سپاه ناحیه نوشهر نیز با اشاره به درپیش بودن هفته دفاع مقدس و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی بر لزوم انتقال فرهنگ شهادت به نسل‌های سوم و چهارم انقلاب تاکید کرد.
علی رسولی تصریح کرد: باید با استفاده از برنامه‌های مناسب این فرهنگ را در بین جوانان شناسانده و آن را گسترش دهیم.
وی همچنین بر اجرای باشکوه برنامه‌های گرامیداشت این هفته تاکید کرد و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب، زنده نگه داشتن یاد و خاطرات شهدا و رزمندگان، نمایش قدرت، وحدت، انسجام رویه و حضور مداوم بسیجیان در تمام عرصه‌ها، نمایش قدرت، جانفشانی و خلق حماسه رزمندگان و شهدا را از جمله اهداف برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان برشمرد.
رسولی رژه نیروهای مسلح و بسیجیان به صورت مشترک در چالوس، برگزاری رژه موتورسواران بسیجی در سطح شهرستان، ارسال پیامک به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، برگزاری ایستگاه صلواتی، تجلیل از ایثارگران و نخبگان بسیجی، همایش بزرگ تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس، پرده‌برداری از یادمان شهدا در مدارس، تجلیل از فرهنگیان رزمنده، جانباز و آزاده، برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری، محفل خاطره‌گویی یادگاران دفاع مقدس و... را از مهم‌ترین برنامه‌های ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان نوشهر عنوان کرد.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول