اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سال آینده؛

عرضه گاز CNG در قشم

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: بخش خصوصی تحت حمایت این سازمان از سال آینده با حمایت شرکت پخش فرآورده‌های نفتی قشم، به خودروهای دوگانه‌سوز، گاز CNG عرضه می‌کند.

عرضه گاز CNG در قشم
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، مجید کیا  با اعلام این مطلب اظهار داشت: عملیات اجرایی مجتمع خدماتی بین راهی قشم با هدف عرضه گاز CNG و تبدیل اتومبیل‌های بنزین‌سوز به گاز سوز با واگذاری بیش از یک هزار متر مربع زمین به بخش خصوصی، همزمان با هفته دولت در قشم آغاز شد.
 وی ادامه داد: بهره‌برداری از این پروژه با 17 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، شرایط بهتری را برای مسافرت میهمانان جزیره توریستی قشم ایجاد خواهد کرد.
 سرپرست معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم در ادامه بیان داشت: این سازمان بر اساس قوانین ویژه مناطق آزاد از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در بخش‌های مختلف حمایت می‌کند.
جزیره قشم در جنوب ایران به عنوان یکی از مناطق مهم گردشگری کشور، همه روزه و به ویژه طی ایام تعطیلات نوروزی با موجی از جمعیت گردشگر مواجه است که با خودروهای سواری و از طریق حمل خودرو با شناورهای لندینگ کرافت وارد جزیره قشم می‌شوند که نبود جایگاه عرضه گاز CNG از نیازهای ضروری مسافران این جزیره بود.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول