اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزشی دانشکده هنر دانشگاه ارومیه:

ارسال 40 مقاله به دبیرخانه ارومیه شهر ایرانی

خبرگزاری فارس: معاون آموزشی دانشکده هنر دانشگاه ارومیه گفت: بیش از 40 مقاله به دبیرخانه هم اندیشی « ارومیه شهر ایرانی» واقع در ارومیه تاکنون ارسال شده است.

ارسال 40 مقاله به دبیرخانه ارومیه شهر ایرانی
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علی مصیب زاده پیش از ظهر امروز در ستاد هم اندیشی « ارومیه شهر ایرانی» که با حضور جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد، اظهار داشت: در یک ماه گذشته تعدادی مقاله در قالب علمی پژوهشی به دبیرخانه ارسال شده است تا توسط افراد صاحب اندیشه و قلم مورد بررسی قرار گیرند.
وی افزود: اغلب این مقاله ها توسط افرادی با تحصیلات بالا حتی دکترا تهیه و تدوین شدند بر این اساس از سطح علمی بالایی برخوردار هستند لذا پیش بینی می شود اگر اطلاع رسانی بهتر و بیشتری توسط اصحاب رسانه و سایر ابزارها انجام گیرد افراد بیشتری نسبت به نگارش مقاله و ارسال آن اقدام کنند.
این مسئول خاطرنشان کرد: در حاشیه برگزاری هفته فرهنگی، فراخوان مقاله نیز برای جلب مشارکت مردمی در دستور کار قرار گرفت که شناخت تحولات و دگرگونی در شهر، تهیه آرشیو اطلاعاتی مطمئن، شناخت زمینه های موثر در ظهور دانشمندان از مهم ترین اهداف فراخوان مقاله است.
وی در ادامه گفت: تاریخ، میراث فرهنگی، معماری، هنرهای تجسمی، صنایع دستی، هنرهای نمایشی، ادبیات، مطبوعات از جمله مهم ترین محورهای مقالات است از این رو عموم هموطنان برای شرکت در این جشنواره دعوت به همکاری می شوند تا نتایج و ثمرات آن بسیار پربار و قابل اهمیت باشد.
این مسئول با بیان اینکه در پایان هفته فرهنگی یک مرجع علمی مناسب در ارتباط با ارومیه به دست می آید، ادامه داد: هر پژوهشگر ایرانی به الطبع اهل ارومیه نیاز دارد به یک مرجع علمی معتبر و کامل در ارتباط با شهر خود دسترسی داشته باشد لذا در لا به لای برنامه های مختلف هفته فرهنگی، کتب، مقالات و آرشیو عکس درباره ارومیه به اندازه زیادی تولید و در اختیار مراجعان قرار می گیرد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول