اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان اتوبوسرانی زنجان و حومه خبر داد:

آمادگی سازمان اتوبوسرانی در آستانه بازگشایی مدارس

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان اتوبوسرانی زنجان و حومه از آمادگی سازمان اتوبوسرانی در آستانه بازگشایی مدارس خبر داد.

آمادگی سازمان اتوبوسرانی در آستانه بازگشایی مدارس
شهرام فرحبخشیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: آمادگی لازم برای بازگشایی مدارس از سوی اتوبوسرانی وجود دارد و همکاری لازم با همه ارگان‌های ذیربط  در این خصوص صورت می‌گیرد.
وی با بیان اینکه در آستانه بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها برنامه‌ریزی مطلوبی در راستای در اختیار قرار دادن اتوبوس برای جابه‌جایی دانش‌آموزان و دانشجویان انجام شده است، افزود: سازمان اتوبوسرانی آماده خدمت به همشهریان است.
رئیس سازمان اتوبوسرانی زنجان و حومه تصریح کرد: مکاتباتی با مدیران مناطق آموزش و پرورش در سال جاری صورت گرفته و آمادگی لازم برای همکاری با مناطق آموزش و پرورش وجود دارد.
وی شستشو و نظافت ایستگاه‌های اتوبوس و شستشوی اتوبوس‌های درون شهری را از اقدامات سازمان اتوبوسرانی در آستانه سال تحصیلی عنوان  کرد و گفت: بازسازی ناوگان اتوبوسرانی در سال جاری صورت می‌گیرد.
فرحبخشیان با اشاره به اینکه برای بازسازی ناوگان اتوبوسرانی مکاتباتی با مرکز انجام شده است، خاطرنشان کرد: در حال پیگیری این مسئله از اتحادیه اتوبوسرانی کشورهستیم.
وی گفت: ناوگان اتوبوسرانی در مسیرهای 35‌ گانه خدمات مورد نیاز را به همشهریان ارائه می‌کند و طبق قراردادهایی که با مدارس مختلف صورت گرفته اتوبوس‌هایی نیز از طریق بخش خصوصی در اختیار مدارس قرار می‌گیرد.
رئیس سازمان اتوبوسرانی زنجان و حومه یادآور شد: همگام با توصیه‌هایی که به رانندگان در راستای رعایت حال دانش‌آموزان شده است ضروری است دانش‌آموزان نیز هنگام سوار و پیاده شدن از اتوبوس احتیاط لازم را داشته و همکاری لازم را با رانندگان داشته باشند.
وی خطاب به شهروندان تصریح کرد: از دارندگان وسایل نقلیه شخصی درخواست می‌شود در محل عبور اتوبوس پارک نکنند، چرا که این امر مشکلاتی را برای همشهریان به وجود می‌آورد.
فرحبخشیان با اشاره به ترافیک‌های ایجاد شده در راستای پارک خودروهای شخصی در مسیر اتوبوس‌های این سازمان بیان داشت: همکاری شهروندان موجب ایجاد امنیت در خیابان‌های شهر زنجان می‌شود.
وی با بیان اینکه سازمان اتوبوسرانی زنجان و حومه با توجه به برنامه راهبردی خود خدمات مطلوبتری را به همشهریان ارائه می‌کند، افزود: در سال جاری برنامه‌ریزی‌های مطلوبی در راستای افزایش خدمات به همشهریان صورت گرفته است.
با اشاره به جابه‌جایی 160 هزار نفر به صورت روزانه در شهر زنجان، خاطر نشان کرد: این جابه‌جایی‌ها بدون مشکل صورت می‌گیرد که امیدواریم با افزایش تعداد اتوبوس‌های شهر زنجان شاهد استفاده بیشتر از این ناوگان باشیم.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی زنجان و حومه با اشاره به عدم افزایش قیمت کرایه اتوبوس، گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون هیچ گونه افزایش قیمتی رخ نداده و در این زمینه در صورت ابلاغ سیاست‌های دولت تصمیم‌گیری می‌شود.
وی جوان سازی ناوگان اتوبوس‌رانی زنجان را از سیاست‌های سازمان عنوان کرد و افزود: این امر در سطح شهر زنجان و حومه صورت می‌گیرد.
فرحبخشیان از آمادگی سازمان برای اجرای برنامه‌ها و سیاست‌های وزارت کشور خبر داد و تصریح کرد: همه سیاست‌های کشور در شهر زنجان به نحو مطلوبی اعمال می‌شود و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
وی با تقدیر از همکاری مردم در راستای نگهداری و حفاظت از اتوبوس‌های این سازمان تصریح کرد: همکاری و مساعدت مردم در نگهداری از اتوبوس‌های شهری موجب افزایش عمر اتوبوس‌ها و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان می‌شود.
وی با بیان اینکه حمل و نقل عمومی زمینه کاهش ترافیک را در شهر به دنبال دارد، افزود: استفاده از حمل و نقل عمومی و به ویژه اتوبوس زمینه کاهش ترافیک و در نتیجه سریع رسیدن به مقصد را به دنبال دارد.
فرحبخشیان با تاکید بر فرهنگ‌سازی حمل و نقل عمومی در بین مردم تصریح کرد: استفاده مردم از حمل و نقل عمومی از آلودگی هوا نیز جلوگیری کرده و آسایش مردم را به دنبال دارد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول