اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر مشهد:

خطوط اتوبوسرانی مشهد به زودی اصلاح می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد گفت: باید سیاست‌گذاری مناسبی برای اصلاح خطوط اتوبوسرانی صورت بگیرد تا بازتاب اجتماعی نامناسبی به همراه نداشته باشد.

خطوط اتوبوسرانی مشهد به زودی اصلاح می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، غلامرضا زعیمی درباره اصلاحات خطوط پایانه شریعتی و میدان بیت‌المقدس اظهار داشت: چهارخط اتوبوس قرار بود در اصلاحات سال گذشته تغییر کند که به دلیل برخی مشکلات به امسال موکول شده است که به زودی انجام این تغییرات عملیاتی می‌شود و چند خط تندروی دیگر در راستای کاهش حجم ترافیک به خطوط اتوبوس رانی مشهد اضافه می‌شود.
وی درباره مشکلات و نیاز به اصلاحات خطوط پایانه شریعتی و میدان بیت‌المقدس نیز گفت: اجرا نکردن طرح‌های مصوب درباره اصلاح این خطوط، حجم بالای ترافیک در این مسیر، ایمن نبودن محل عبور مسافران و ...از مشکلات دیگر این خطوط به شمار می‌آید که امید است با جانمایی‌ها و تغییرات لازم این مشکلات بر طرف شود.
کمال سروی‌ها،‌ عضو دیگر کمیسیون حمل ونقل شورای اسلامی شهر مشهد، نیز درباره زمان اجرای تغییرات خطوط اتوبوسرانی گفت: طرح جانمایی و اصلاح خطوط باید دراوایل تابستان اجرایی می‌شد تا شهروندان اعتراض کمتری نسبت به این موضوع داشته باشند، چون اواخر تابستان نزدیک به مهر و بازگشایی مدارس است و جابه‌جایی وتغییر در خطوط نارضایتی‌های مختلفی را در بردارد.
محمدرضا مهرورز،‌ عضو کمیسیون حمل و نقل وترافیک شورای اسلامی شهر نیز در ادامه گفت: تجربیات گذشته نشان داده هرگونه تغییر در خطوط اتوبوسرانی اعتراض‌ها و نارضایتی‌های بسیاری را به همراه داشته و بازتاب اجتماعی مطلوبی را به همراه نداشته است.
فرماندار مشهد نیز درباره اصلاح خطوط اتوبوسرانی گفت: شرایط فعلی برای تعویض خطوط شرایط مناسبی نیست، و جدای از بحث‌های کارشناسی که تغییر این خطوط را الزامی و مناسب می‌داند در حال حاضر با توجه به حساسیت‌های خاصی که بر روی سازمان اتوبوسرانی وجود دارد، و با توجه به نزدیک شدن به بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها این تغییرات شرایط خوبی را به همراه نخواهد داشت و بهتر است این موضوع به زمان مناسب‌تری انتقال یابد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول