اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روز‌های آینده؛

مصوبه افزایش کرایه اتوبوس‌های اصفهان اجرایی می‌شود

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: روز‌های آینده مصوبه شورای شهر در ارتباط با افزایش نرخ بلیت اتوبوس‌های درون شهری در اصفهان اجرایی می‌شود و ناوگان اتوبوس‌رانی اصفهان باید اقدامات لازم را نسبت به این موضوع انجام بدهد.

مصوبه افزایش کرایه اتوبوس‌های اصفهان اجرایی می‌شود
ابوالفضل قربانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در حال حاضر و با توجه به ضرورت کاهش هزینه‌های ناوگان اتوبوس‌رانی اصفهان، نرخ کرایه حمل و نقل به وسیله اتوبوس‌های درون شهری در اصفهان از روز‌های آینده افزایش می‌یابد.
وی به مصوبه شورای شهر در ارتباط با افزایش نرخ بلیت اتوبوس‌های درون شهری در اصفهان اشاره کرد و افزود: شورای شهر لایحه ارسالی از سوی ناوگان اتوبوس‌رانی مبنی بر افزایش کرایه اتوبوس‌های درون شهری اصفهان را بررسی کرده و با توجه به عدم هم‌خوانی درآمد‌ها و هزینه‌های این ناوگان، لایحه افزایش نرخ بلیت اتوبوس‌ها را تصویب کرده است.
سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به ارسال این مصوبه به فرمانداری تصریح کرد: شورا این لایحه را پس از تصویب برای تایید نهایی به فرمانداری ارسال کرده و در حال حاضر مدت زمان قانونی تعیین شده به منظور تایید یا رد این مصوبه از سوی فرمانداری تمام شده است.
وی اضافه کرد: بر اساس قانون تمام مصوبه‌های شورا در صورت عدم پاسخ‌گویی فرمانداری نسبت به رد یا تایید آنها پس از گذشت 15 روز لازم‌الاجرا هستند و تایید شده محسوب می‌شوند.
قربانی با بیان اینکه افزایش نرخ بلیت اتوبوس‌ها باید از ابتدای شهریور ماه جاری در اصفهان صورت می‌گرفت، تاکید کرد: تحقق نیافتن این موضوع به دلیل طولانی شدن پاسخ‌گویی فرمانداری نسبت به رد یا تایید این مصوبه بوده است.
وی بیان داشت: روز‌های آینده مصوبه شورای شهر در ارتباط با افزایش نرخ بلیت اتوبوس‌های درون شهری در اصفهان اجرایی می‌شود و ناوگان اتوبوس‌رانی اصفهان باید اقدامات لازم را نسبت به این موضوع انجام بدهد.
سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان به ضرورت همکاری مردم در ارتباط با پرداخت کرایه‌های خود اشاره کرد و ادامه داد: تمام مردم باید با استفاده از کارت بلیت‌ها کرایه‌های خود را پرداخت کنند و با تحقق این موضوع هزینه‌های این ناوگان به میزان زیادی کاهش می‌یابد.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول