اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیش از بازگشایی مدارس صورت می‌گیرد؛

اجرای خطوط ویژه اتوبوس‌ها در شیراز

خبرگزاری فارس: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: طرح خطوط ویژه اتوبوسرانی در شیراز تا قبل از آغاز ماه مهر اجرایی می‌شود.

اجرای خطوط ویژه اتوبوس‌ها در شیراز
حسام قلعه دار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: این طرح هم‌اکنون در مراحل برنامه‌ریزی است و زیرساخت‌های آن نیز فراهم می‌شود.
قلعه دار بیان داشت: بر اساس این طرح که مرحله نخست آن از میدان غدیر تا چهارراه ملاصدرا اجرا می‌شود 50 درصد خیابان به صورت رفت و برگشت به حرکت اتوبوس‌های ویژه، اختصاص می‌یابد و جا به جایی مسافران به سرعت صورت می‌گیرد.
وی ابراز داشت: برای اجرای این طرح مهم نیازمند همکاری و همدلی مسئولان متولی در حوزه حمل و نقل درون شهری و ماموران پلیس و مردم هستیم.
قلعه دار در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای طرح ترافیک در شیراز اشاره کرد و افزود: این طرح نیز در حال حاضر مدت دو سال است که به تصویب وزارت کشور رسیده و آن را نیز نخبگان علمی و مهندسی طراحی کرده‌اند.
این مسئول ادامه داد: بیش از هر چیز با برنامه‌ریزی دقیق به دنبال این هستیم که قبل از اجرای طرح ترافیک در شیراز زیرساخت‌های آن را در زمینه افزایش تعداد ناوگان حمل نقل عمومی و پارکینگ‌ها افزایش دهیم.
وی تصریح کرد: با جدیت تمام در حال حاضر نهضت ساخت پارکینگ در شهر شیراز آغاز شده و پارکینگ‌های مدرن و مجهز نیز در این راستا ساخته می‌شود.
قلعه دار خاطرنشان کرد: باید برای اجرای طرح ترافیک در شیراز، تمام زیرساخت‌ها را فراهم کرد و موانع موجود را از پیش برد تا شاهد اجرای طرحی کارشناسی شده برای رفاه حال شهروندان باشیم.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز همچنین در بخش دیگری از سخنان خود از آغاز خط‌کشی‌ها در خیابان‌های شهر شیراز با بهترین کیفیت خبر داد و بیان داشت: این طرح نیز آغاز شده و خط‌کشی‌ها با کیفیت و رنگ بهتر از گذشته انجام می‌گیرد.
قلعه دار آلودگی هوا در شیراز را مهم‌ترین عامل پاک شدن بسیاری از خط‌کشی‌های خیابان‌های این شهر عنوان کرد و ابراز داشت: با برنامه‌ریزی‌هایی که دنبال می‌کنیم مشکل خط‌کشی خیابان‌های شیراز برطرف می‌شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول