اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سیزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز امسال؛

خیران مدرسه‌ساز لرستانی 54 میلیارد تومان کمک کرده‌اند

خبرگزاری فارس: مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان گفت: خیران مدرسه‌ساز لرستانی در سیزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز که در سال جاری در خرم‌آباد برگزار شد، 54 میلیارد تومان کمک کرده‌اند.

خیران مدرسه‌ساز لرستانی 54 میلیارد تومان کمک کرده‌اند
حسین اسدی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد اظهار داشت: مجمع خیرین مدرسه‌ساز لرستان فعالیت خود را از سال 82  در سطح لرستان آغاز کرده است.
وی افزود: این خیران در همان بدو فعالیت این مجمع 5 میلیارد ریال در امر مدرسه‌سازی کمک کرده‌اند و این امر امروز به 544 میلیارد ریال افزایش یافته است.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان به افتتاح پروژه‌های آموزشی در اول مهرماه اشاره کرد و گفت: در مهرماه امسال 151 پروژه آموزشی با 360 کلاس درس در سطح لرستان به بهره‌برداری می‌رسد.
اسدی‌پور یادآورشد: برای احداث این پروژه‌های آموزشی 210 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
وی این پروژه‌ها را ساخت آموزشگاه، سالن‌های چند منظومه فوتبال و ... عنوان کرد و اظهار داشت: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها 10 هزار و 500 نفر از دانش‌آموزان لرستانی از فضاهای آموزشی، ورزشی و ... بهره‌مند می‌شوند.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان توجه خیرین به امر مدرسه‌سازی را بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: امروز در سطح کشور و استان لرستان شاهد حضور فعالانه خیرین مدرسه‌ساز هستیم، که این نشان می‌دهد، ملت ایران و خیرین در زمینه مدرسه‌سازی از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکرده‌اند.
وی اظهار داشت: درحال حاضر 550 خیر مدرسه‌ساز در استان لرستان در زمینه مدرسه‌سازی مشارکت دارند و از این تعداد 425 نفر مرد و 103 نفر زن و 22 خیر نیز دارای شخصیت حقوقی هستند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول