اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز کشور خبر داد:

افزایش 35 درصدی تعهدات خیرین مدرسه ساز کشور

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز کشور گفت: تعهدات خیرین مدرسه‌ساز کشور در سال جاری 35 درصد افزایش داشته است.

افزایش 35 درصدی تعهدات خیرین مدرسه ساز کشور
محمدرضا حافظی در خرم‌آباد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس افزود: امروز روسای مجامع خیرین مدرسه‌ساز کشور در خرم‌آباد برای تعامل نسبت به برنامه‌ریزی آینده خیرین مدرسه‌ساز کشور جمع شده‌‌ایم‌.
وی افزود: خیرین ما هر سال گسترده‌تر از سال قبل در این امر مقدس شرکت می‌کنند به طوری که حضور این خیرین در سال جاری بیش از 35درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.
حافطی یاد‌آور شد: در سال گذشته خیرین مدرسه ساز 744 میلیارد تومان به امر مدرسه سازی کمک کرده‌اند.
رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز کشور گفت: خیرین مدرسه‌ساز در سال جاری یک هزار و 75 میلیارد تومان به امر مدرسه‌سازی کمک کرده یعنی بیش از 35 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.
حافظی هدف از برگزاری این اجلاس را تعامل بین آموزش و پرورش و نوسازی مدارس کشور در امر خیرین مدرسه‌ساز عنوان کرد و گفت: در صورت استمرار این کار پیش‌بینی می‌شود تعهدات خیرین مدرسه‌ساز به 3 هزار میلیارد تومان در آینده افزایش یابد.
وی در ادامه از تشکیل مجمع خیرین مدرسه‌ساز در خارج از کشور خبر داد و گفت: در خارج از کشور 900 خیر مدرسه‌ساز وجود دارد که برخی از آن‌ها بیش از 70 میلیارد تومان در این جهاد مقدس کمک کرده‌اند.
رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز کشور گفت: در حال حاضر مجمع خیرین مدرسه‌ساز در برخی از کشورهای دیگر ورود پیدا کرده و در حال ساخت مدرسه‌های ایرانی هستند.
حافظی با بیان اینکه در دبی مدرسه توحید توسط دولت و خیرین احداث شده اظهار داشت: دانش‌آموزان ایرانی در بهترین و زیباترین مدرسه در دبی درس می‌خوانند.
وی یادآور شد: در بعضی از کشورها دانش‌آموزان پارتی بازی می‌کنند، که در مدارس ایرانی درس بخوانند زیرا این مدارس دارای زیبای‌های خاصی هستند.
رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز کشور گفت: اخیرا مجمع خیرین مدرسه‌ساز در ترکیه حضور پیدا کرده و زمینی که متعلق به این بوده و 90 سال است بدون استفاده مانده را احیا کرده‌ایم، و طی سال جاری کلنگ آن طی جشن بزرگی در استانبول به زمین زده می‌شود.
وی یادآورشد: بعد از ترکیه نوبت به کشورهای همچون کانادا، انگلستان و حتی آمریکا می‌رسد تا پرچم پرافتخار ایران اسلامی را توسط مجمع خیرین مدرسه‌ساز به اهتزاز درآوریم.
حافظی گفت: فنداسیون اصلی مجمع خیرین مدرسه‌ساز، مدرسه است.
وی افزود: مدارس ما در 13 سال گذشته چهار نوبته بوده‌اند و امروز با تلاش خیرین مدرسه‌ساز به دو یا یک نوبته رسیده‌اند.
رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز کشور گفت: طی این 13 سال از تمام مدارس ساخته شده در سطح کشور 30 درصد توسط خیرین مدرسه‌ساز ساخته شده‌اند.
نخستین اجلاس سراسری روساهای مجمع خیرین مدرسه‌ساز کشور روز گذشته به مدت دو روز در خرم‌آباد آغاز بکار کرد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول