اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بهبهان خبر داد:

راه‌اندازی کارشناسی ارشد زمین‌شناسی در دانشگاه بهبهان

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده طی دو سال اخیر، کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های دانشگاه آزاد اسلامی بهبهان تجهیز شدند.

راه‌اندازی کارشناسی ارشد زمین‌شناسی در دانشگاه بهبهان
جعفر ملک‌محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار داشت: باتوجه به اعلام نتایج نهایی کنکور، ثبت‌نام از دانشجویان جدیدالورود آغاز شده است.
وی ادامه داد: تمهیدات لازم به‌منظور تسریع در ثبت‌نام دانشجویان جدیدالورود اندیشیده شده که امیدواریم در این زمینه دانشجویان با مشکلی مواجه نشوند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان افزود: نیمسال نخست امسال شاهد راه‌اندازی رشته زمین‌شناسی اقتصادی در مقطع کارشناسی ارشد هستیم.
وی ادامه داد: افزایش رشته‌های تحصیلی در مقاطع تکمیلی، در راستای ارتقای کیفی آموزش در دستور کار این واحد دانشگاهی است.
ملک‌محمدی تصریح کرد: در راستای ارائه خدمات آموزشی و کارگاهی هرچه بهتر به دانشجویان تجهیز کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های این دانشگاه موردتوجه قرار گرفته است.
وی در ادامه گفت: در حال حاضر 63 کارگاه و آزمایشگاه در دانشگاه آزاد واحد بهبهان فعال هستند و هرساله براساس نیازسنجی‌های انجام شده تجهیز و تعمیر می‌شوند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان اضافه کرد: در همین راستا طی دو سال اخیر، تجهیز و تعمیر کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های این واحد دانشگاهی با اعتبار یک میلیارد تومان انجام شده است.
وی اظهار داشت: باتوجه به اقدامات انجام شده سایت کامپیوتری ویژه دانشجویان رشته‌های نرم‌افزار و سخت‌افزار کامپیوتر تا پایان مهرماه راه‌اندازی خواهد شد.
ملک‌محمدی خاطرنشان کرد: در راستای تسهیل در امر کتابداری و استفاده از فناوری‌های روز دنیا در صدد هستیم کتابخانه دانشگاه را نیز به شبکه اینترنت تجهیز کنیم.
وی افزود: دانشجویان به‌منظور آشنایی با اطلاعیه‌های دانشگاه آزاد اسلامی بهبهان و اقدامات انجام شده در راستای ارتقای خدمات آموزشی می‌توانند به سایت www.behbahaniau.ac.ir مراجعه کنند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان ادامه داد: امیدواریم دانشجویان سال تحصیلی جدید را با انگیزه و هدف به بهترین شکل ممکن آغاز کنند.
وی تصریح کرد: این واحد دانشگاهی از تمام امکانات خود در راستای ارائه خدمات آموزشی کیفی و مطلوب به دانشجویان استفاده خواهد کرد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول