اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه جامع خبر داد:

اعطای مجوز دوره‌های کارشناسی ارشد به دانشگاه جامع ابهر

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی کشور قول مساعد برای اعطای مجوز برگزاری دوره‌های کارشناسی‌ارشد به دانشگاه جامع علمی کاربردی ابهر داد.

اعطای مجوز دوره‌های کارشناسی ارشد به دانشگاه جامع ابهر
به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، عبدالرسول پورعباس در بازدید از پروژه‌های عمرانی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی ابهر با تجلیل از روحیه‌کاری و جهادی مردم و مسئولان ابهر در زمینه توسعه این مرکز آموزشی و با اشاره به اهمیت آموزش‌های مهارت‌محور و تقسیم آن به دو گروه آموزش‌های کلاسیک و آموزش‌های مهارتی اظهار داشت: در حال حاضر کشورهای پیشرفته 70 درصد جمعیت خود را به سمت آموزش مهارتی سوق داده‌اند.
وی با بیان اینکه این مهم نیز در کشور ما به صورت نظام ملی مهارت در حال طراحی و اجرا است، ابراز داشت: در حال حاضر و به معنی واقعی کلمه خبرگان بدون مدرک در این دانشگاه سازماندهی شده و اشتغال به امر تدریس دارند.
رئیس دانشگاه جامع کشور افزود: در حال حاضر سیاست ما حمایت از گسترش مراکز وابسته است که در این راستا تلاش می‌کنیم با حمایت‌های مالی قوی در توسعه و تجهیز این مرکز آموزشی سهیم باشیم.
پورعباس در ادامه نسبت به اعطای مجوز برگزاری دوره‌های کارشناسی‌ارشد به دانشگاه جامع علمی ـ‌ کاربردی ابهر قول مساعد و از رئیس واحد استانی زنجان خواستار فراهم کردن مقدمات لازم برای ایجاد مراکز جهاد کشاورزی و واگن‌سازی شد.
نماینده مردم شهرستان‌های ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با اشاره به تاریخچه پیدایش مرکز جامع ابهر و فراز و نشیب‌های آن و با اشاره به حلقه مفقوده علم و صنعت، دانشگاه علمی ـ‌ کاربردی مرکز ابهر را برطرف کننده این نیاز مبرم دانست و بر گسترش و تجهیز کارگاه‌های این مرکز تأکید کرد.
احمد مهدوی بیان داشت: در حال حاضر و در سطح بین‌المللی جنگ ما در برابر قدرت‌ها، جنگ اقتصادی بوده که مجلس شورای اسلامی هم با وقوف بر این نیاز ملی با تشکیل فراکسیون علمی کاربردی، عزم خود را برای نهادینه سازی آموزش‌های مهارت‌محور جزم کرده است.
وی افزود: شایسته است که رئیس دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی و مسئولان شهرستان با اتخاذ تدابیر سازنده شرایطی را فراهم کنند تا این مرکز آموزشی با خرید اراضی اطراف مرکز و احداث و تجهیز کارگاه‌ها فارغ‌التحصیلان ممتاز و کاردان را تحویل جامعه دهد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول