اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزشی دانشگاه مازندران خبر داد:

آغاز ثبت‌نام دانشجویان کارشناسی ارشد در دانشگاه مازندران

خبرگزاری فارس: معاون آموزشی دانشگاه مازندران گفت: ثبت‌نام دانشجویان جدیدالورود مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه مازندران از روز گذشته آغاز شد.

آغاز ثبت‌نام دانشجویان کارشناسی ارشد در دانشگاه مازندران
رحمت‌ا‌لله عباس‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابلسر با اشاره به آغاز ثبت‌نام از دانشجویان جدیدالورود مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه از امروز اظهار داشت: ثبت نام از این دانشجویان آغاز شد و تا روز چهارشنبه 16 شهریور ادامه دارد.
وی خاطرنشان کرد: تعداد دانشجویانی که سال گذشته در مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه پذیرفته شدند 425 نفر بود که امسال با ایجاد رشته‌های جدید در دانشگاه مازندران این تعداد به 635 نفر افزایش یافته است.
معاون آموزشی دانشگاه مازندران ادامه داد: از 635 دانشجویی که در سال تحصیلی جدید در این دانشگاه پذیرفته شده‌اند، 379 نفر در دوره روزانه و 256 نفر دوره شبانه تحصیل میکنند.
عباس‌نژاد همچنین گفت: امسال با تصویب شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، 34 رشته تحصیلی جدید در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه‌های سراسر کشور ایجاد شد که بر اساس آن رشته‌های مدرسی معارف اسلامی گرایش آشنایی با منابع اسلامی، نانو شیمی و ریاضی کاربردی و تحقیق در عملیات در دانشگاه مازندران شکل گرفت.
معاون آموزشی دانشگاه مازندران خاطرنشان کرد: دانشجویانی که در مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه در سال جاری پذیرفته شده‌اند باید در زمان مشخص شده با داشتن مدارک اصل و تصویر گواهینامه موقت دوره کارشناسی، دو سری کامل از تصویر تمامی صفحات شناسنامه، اصل و تصویر کارت ملی، شش قطعه عکس برای خانم‌ها و آقایان معاف از خدمت سربازی و 12 قطعه عکس برای مشمولان خدمت نظام وظیفه برای ثبت نام به این دانشگاه مراجعه کنند.
عباس‌نژاد گفت: آموزش عالی از نظر تعداد دانشجویان، اعضای هیئت علمی، تنوع رشته‌ها و راه‌اندازی دوره‌های تحصیلات تکمیلی در 20سال اخیر در ایران رشد قابل ملاحظه‌ا‌ی داشته است.
معاون آموزشی دانشگاه مازندران در پایان گفت: دانشگاه مازندران در همین راستا از جنبه‌های کمی و کیفی رشد قابل توجهی را نشان داده است که امیدواریم در آینده با تلاش‌هایی که صورت گرفته شاهد پیشرفت‌های بیشتر دانشگاه مازندران در این زمینه باشیم.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول