اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه آزاد شوشتر خبر داد:

آغاز ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان کارشناسی ارشد در شوشتر

خبرگزاری فارس: معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر گفت: ثبت‌نام قبول شدگان کارشناسی ارشد و کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جامع شوشتر آغاز شد.

آغاز ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان کارشناسی ارشد در شوشتر
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حسین قربانی زاده پیش از ظهر امروز در حاشیه آغاز به کار این مرحله از ثبت‌نام دانشجویان جدید‌الورود در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان آزمون ورودی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جامع شوشتر از امروز آغاز شده است.
وی با اشاره به زمان در نظر گرفته شده برای ثبت‌نام قبول شدگان افزود: پذیرفته شدگان از امروز 19 شهریور ماه فرصت دارند تا طبق برنامه زمان‌بندی اعلام شده به واحد شوشتر مراجعه کنند و پس از گذراندن مراحل ثبت‌‌نام، تکمیل پرونده آموزشی خود را انجام دهند.
قربانی‌زاده با تاکید بر اینکه دواطلبان کارشناسی ارشد تنها سه روز برای ثبت‌نام فرصت دارند، خاطر‌نشان کرد: قبول شدگان کارشناسی ارشد دانشگاه واحد جامع شوشتر از امروز به مدت سه روز کاری تا پایان وقت اداری 21 شهریور ماه برای ثبت‌نام فرصت دارند.
این مقام مسئول با اشاره به برنامه ریزی انجام شده برای ثبت‌نام دانشجویان ورودی جدید در رشته‌های کارشناسی بیان کرد: قبول شدگان رشته‌های کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر می‌توانند از روز 26 شهریور ماه به مدت سه روز کاری تا پایان وقت اداری 31 شهریور ماه برای ثبت‌نام به دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر مراجعه کنند.
معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر خاطرنشان کرد: در سال جدید تحصیلی دانشجویان جدیدالورود از رشته کارشناسی شیمی کاربردی در این واحد دانشگاهی که رشته‌ای کاربردی و با اعضای هیئت علمی مجرب است استقبال زیادی کرده‌اند.
دانشگاه آزاد اسلامی واحد جامع شوشتر با داشتن بیش از 17 هزار دانشجو تنها واحد جامع جنوب غرب کشور به شمار می‌رود.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول