اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران خبر داد

پذیرش دانشجو در رشته کارشناسی ارشد ژورنالیسم سلامت از مهر 91

خبرگزاری فارس: معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران از راه‌اندازی و پذیرش دانشجو در رشته ژورنالیسم سلامت از سال آینده و برگزاری دوره های کوتاه مدت تکمیلی برای ارتقای دانش خبرنگاران حوزه سلامت خبر داد.

پذیرش دانشجو در رشته کارشناسی ارشد ژورنالیسم سلامت از مهر 91
محمد جلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان فارس، در مورد تغییر ظرفیت دانشگاه علوم پزشکی تهران بعد از ادغام با دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: سعی کردیم بعد از ادغام از تمام ظرفیت‌های هر دو دانشگاه ادغام شده استفاده کینم و به نوعی حتی یک هم‌افزایی را با استفاده از توانمندی‌های هر دو پردیس دانشگاه ایجاد کنیم.
 
وی اظهار داشت: سعی کردیم ظرفیت‌ها را حفظ کرده و روند به گونه‌ای باشد که خدمات آموزشی مانند قبل ارائه شود، حتی کیفیت بهتر و گاهی کمیت را ارتقاء دهیم. در حال حاضر در پردیس بین‌الملل 50 نفر، پردیس پورسینا 120 نفر، پردیس همت که هم در مهر و هم بهمن در هر نوبت 105 نفر را پذیرش می‌کند در مجموع 210 نفر و پذیرش پزشکی از مقطع لیسانس نیز 20 نفر را جذب کرده‌ایم و در مجموع در سال تحصیلی 90 – 91 ، 400 نفر در رشته پزشکی وارد دانشگاه علوم پزشکی تهران شده‌‌اند.
 
جلیلی گفت: بنا داریم در بحث ظرفیت با استفاده از تحصیلات تکمیلی، ایجاد رشته‌های جدید، ایجاد رشته‌های بین‌رشته‌ای از توان دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان یک دانشگاه مادر حداکثر استفاده را بکنیم.
 
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران در پاسخ به اینکه راه‌اندازی رشته ژورنالیسم سلامت یا رسانه و سلامت در چه مرحله‌ای قرار دارد گفت: دانشکده فناوری‌های نوین پیگیر این مسئله است. ابتدا بنابر این بود که رشته‌ای را در این زمینه طراحی کنند ولی با توجه به اینکه مصوبه این رشته در مقطع کارشناسی ارشد موجود است دانشکده فناوری‌های نوین درصدد است تا زمینه لازم برای پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد این رشته را از مهر 91 فراهم کند.
 
جلیلی در مورد قول رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در روز خبرنگار برای راه‌اندازی این رشته و آموزش به خبرنگارانی که در حوزه سلامت فعالند گفت: قرار است دوره‌های تکمیلی و تخصصی با همکاری روابط عمومی دانشگاه برای خبرنگاران در حوزه سلامت برگزار شود.
انتهای پیام/ش
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول