اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره غله آمل خبر داد:

آغاز فعالیت مرکز خرید برنج در آمل

خبرگزاری فارس: رئیس اداره غله شهرستان آمل از آغاز فعالیت مرکز خرید برنج در این شهرستان خبر داد.

آغاز فعالیت مرکز خرید برنج در آمل
محمد سلیمان‌پور صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان آمل بیان داشت: از شامگاه گذشته فعالیت مرکز خرید برنج در این شهرستان آغاز شد.
وی با اشاره به مشکلات متعدد کشاورزان در مراحل مختلف کاشت، داشت و برداشت افزود: این حرکت برای حمایت از کشاورزان و برنج‌کاران آملی برای فروش ارقام برنج‌شان برپا شده است.
رئیس اداره غله شهرستان آمل با اشاره به محل خرید ارقام برنج در آمل تصریح کرد: این مرکز در کیلومتر پنج جاده آمل به بابل مستقر شده که برای سهولت در امر کشاورزان و راهنمایی آنها پلاکاردهایی نیز در مسیر نصب شده است.
سلیمان‌پور با اشاره به قیمت مصوب دولتی برای خرید ارقام برنج اذعان داشت: این مرکز از سوی اداره غله، شرکت غله و خدمات بازرگانی شهرستان آمل دایر شده است تا مردم آمل و شهرهای همجوار به ان مراجعه کنند.
وی با بیان اینکه کارشناسان امر خرید برنج کشاورزان را راهنمایی می‌کنند، گفت: مازندران بخش عمده‌ای برنج سفید خوراکی مردم کشور را تامین می‌کند.
رئیس اداره غله شهرستان آمل تصریح کرد: امسال فصل برداشت خوبی را داشتیم و به نسبت سال گذشته محصولات کشاورزانی که در بخش نخست برداشت محصول قرار داشتند از کیفیت و کمیت بالایی برخوردار است.
سلیمان‌پور با تاکید بارندگی اخیر و اثراتش بر روی محصولات کشاورزی تصریح کرد: بارندگی روزهای گذشته برای آن دسته از شالیزارهایی که برداشت در آن صورت نگرفته بود بسیار تاثیرگذار بود و آنها را با خطر خوابیدگی، ورس و جوانه زدن روبرو کرد.
وی ابراز امیدواری کرد که کشاورزان بتوانند محصولات کشاورزی خود را که حاصل زحمت چندین ماهه آنها در مزارع برنج است را با قیمت مطلوبی به فروش برسانند و از کشت شالی همیشه راضی باشند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول