اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی دشتستان خبر داد:

کشف بیش از 20 تن برنج قاچاق در دشتستان

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی دشتستان از کشف بیش از 20 تن برنج قاچاق در دشتستان خبر داد.

کشف بیش از 20 تن برنج قاچاق در دشتستان
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، داوود محمودزاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تامین امنیت مردم از مهم‌ترین و اساسیترین وظایف نیروی انتظامی است و برای این مهم در دشتستان از تمام ظرفیت خود استفاده میکنیم.
وی افزود: همکاری و تعامل مردم با نیروی انتظامی امری مهم است و در برقراری نظم و امنیت بسیار موثر است.
فرمانده نیروی انتظامی دشتستان از کشف بیش از 20 تن برنج قاچاق در دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: با تلاش ماموران انتظامی دشتستان تعداد 575 کیسه برنج قاچاق در دشتستان کشف و ضبط شد.
محمودزاده در تشریح جزئیات این عملیات تصریح کرد: مامورین پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز دشتستان در بازرسی از یک دستگاه تریلر به رانندگی شخصی به نام «ف ـ ع» که از بوشهر به سمت تهران در حرکت بوده، تعداد 575 کیسه برنج 40 کیلویی کشف و ضبط کردند.
وی اذعان داشت: متهم به همراه وسیله نقلیه توقیفی و کالای مکشوفه به منظور سیر مراحل قانونی به پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز دشتستان معرفی شدند.
فرمانده انتظامی دشتستان همچنین از دستگیری سارق موتورسیکلت در دشتستان خبر داد و گفت: در نتیجه گشت‌زنی هدفمند مامورین کلانتری در برازجان سارق موتورسیکلت دستگیر شد.
محمودزاده افزود: مامورین کلانتری 12 برازجان در حین گشت‌زنی در روستای دهقاید شخصی به نام «ا ـ غ» 28 ساله را در حین سرقت موتورسیکلت دستگیر و به کلانتری انتقال و پس از تشکیل پرونده برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی معرفی کردند.
وی بیان داشت: نامبرده در بازجوییهای تخصصی به ارتکاب سرقت سه دستگاه موتورسیکلت اعتراف و انگیزه خود را از سرقت اعتیاد به مواد مخدر عنوان داشت و در نهایت برابر قرار صادره از سوی مقام قضایی روانه زندان شد.
محمودزاده عنوان داشت: برای برقراری نظم و امنیت در دشتستان به صورت شبانه‌روزی فعالیت میکنیم و اجازه نمیدهیم به حقوق مردم تجاوز شود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول