اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته آموزش هیئت فوتبال خبر داد:

برگزاری دوره مربیگری درجه B آسیا در البرز

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته آموزش و مربیان هیئت فوتبال استان البرز از برگزاری نخستین دوره مربیگری درجه B کنفدراسیون فوتبال آسیا در سال 90 در این استان خبر داد.

برگزاری دوره مربیگری درجه B آسیا در البرز
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی هیئت فوتبال البرز، منصور بیک‌وردی اظهار داشت: این دوره مربیگری به مدت 16 روز با تدریس وحید امیری برگزار می‌گردد.
به گفته وی، 24 مربی دارای مدرک درجه C استان البرز در این دوره حضور خواهند داشت.
بیک وردی با اشاره به زمان برگزاری دوره مربیگری فوق گفت: این دوره از 23 مهر ماه آغاز می‌گردد، اما هنوز محل برگزاری آن مشخص  نیست و پس از بررسی‌های تکمیلی مکان آن اعلام می‌شود.
همچنین کمیته آموزش و مربیان هیات فوتبال استان البرز در اطلاعیه‌ای که نسخه‌ای از آن در اختیار خبرگزاری فارس قرار گرفت، از مربیان خانم و آقای استان خواست برای دریافت مدارک مربیگری خود به این کمیته مراجعه کنند.
بر این اساس افرادی که در دوره‌های مربیگری مختلف، حضور داشتند، می‌توانند روزهای فرد از ساعت 14 الی 16 با مراجعه به کمیته آموزش هیات فوتبال نسبت به دریافت مدارک خود اقدام کنند.
تا این لحظه مدارک دوره مربیگری درجه C آقایان و بانوان، دوره مربیگری درجه B آقایان، سطح یک فوتسال و درجه D  استعدادیابی آماده تحویل به مربیان فوتبال استان البرز است.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول