اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی فوتبال ذوب آهن اصفهان:

20 دقیقه نخست فوتبال سرنوشت‌ساز است

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: در بازی تیم فوتبال ذوب آهن با سامسونگ کره که در خانه حریف بازی می‌شود، 20 دقیقه نخست برای ذوب آهن سرنوشت‌ساز است.

20 دقیقه نخست فوتبال سرنوشت‌ساز است
هاشم سلطانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: تیم ذوب‌آهن در بازی با تیم کره‌ای باید بتواند در 20 دقیقه نخست بازی را به کنترل خود در آورد.
وی با بیان اینکه بازی تیم‌های فوتبال کره‌ای سرعتی است، تصریح کرد: تیم فوتبال ذوب آهن باید بتواند انسجام تیمی و انضباط خط دفاعی خود را به طور کامل حفظ کند.
مربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان ادامه داد: تیم فوتبال ذوب آهن با توجه به تجربیات خوبی که در بازی‌های بین‌المللی دارد، باید بتواند با آرامش و در عین حال کنترل بازی در بیست دقیقه نخست عرصه را به حریف تنگ کرده و در فرصت مناسب با به دست آوردن توپ با کمک بازیکنان سرعتی خود مانند صادقیان به گل‌زنی دست یابد.
وی افزود: یادمان باشد که حفظ توپ خود یک نوع بازی دفاعی است و همه تلاش ذوب آهن باید در گرفتن فرصت‌ها از حریف کره‌ای خود معطوف شود.
سلطانی گفت: تیم ذوب آهن با استفاده از تاکتیک‌های خاص خود، پاس‌های کوتاه و حفظ توپ می‌تواند به پیروزی برسد.
وی در مورد بازی تیم سپاهان در مقابل تیم فوتبال السد قطر اظهار داشت: تیم‌های فوتبال عربی همیشه در مقابل تیم‌های ایرانی با وحشت بازی می‌کنند و تیم‌های فوتبال کشورمان همواره یک سر و گردن از تیم‌های عربی بالاتر هستند.
مربی فوتبال ذوب آهن اصفهان با اشاره به بازی تیم سپاهان اصفهان با حریف عربی خود در خاک ایران تاکید کرد: تیم سپاهان باید از همان زمان نخست بازی کار پرسی خود را آغاز کند و اجازه بازی را از حریف عربی خود بگیرد.
وی گفت: تیم سپاهان باید بتواند در 20 دقیقه نخست بازی در مقابل تیم فوتبال السد قطر به گل دست یابد و به دلیل اینکه بازی در زمین خودی انجام شده و استرس نابجایی برای بازیکنان تیم سپاهان وجود ندارد، این تیم به آرامش کامل به پیروزی می‌رسد.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول