اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برنامه مسابقات لیگ برتر فوتبال یزد اعلام شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال یزد برنامه‌ مسابقات لیگ برتر فوتبال استان یزد در رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان را اعلام کرد.

برنامه مسابقات لیگ برتر فوتبال یزد اعلام شد
محمدمهدی فرهنگ‌دوست امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان استان یزد امروز با برگزاری بازی میان دو تیم استیلا کویر یزد و گلشن فجر طبس در ورزشگاه آزادی پیگیری می‌شود.
وی افزود: روز یک‌شنبه، 27 شهریورماه نیز تیم کشاورز اردکان در ورزشگاه آزادی اردکان از تیم استیلا کویر یزد میزبانی خواهد کرد.
فرهنگ‌دوست بیان کرد: در این روز همچنین فجر گلشن طبس با نازسرام میبد و شاهد مهریز و شهرداری اردکان در ورزشگاه‌های آزادی طبس و شهید محصل مهریز به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
رئیس هیئت فوتبال استان یزد عنوان کرد: در 22 شهریورماه نیز تیم‌های کشاورز اردکان و طلوع مهریز، ابومسلم یزد و نازسرام میبد و استیلا کویر یزد و نازسرام میبد به ترتیب در ورزشگاه‌های آزادی اردکان، شهید پاکنژاد یزد به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
وی یادآور شد: در رده بزرگسالان نیز تیم فولاد نیز در روز چهارشنبه در ورزشگاه شهید نصیری به مصاف ابومسلم می‌رود و در 24 شهریورماه نیز تیم تربیت در ورزشگاه شهید نصیری از تیم مسجدسلیمان میزبانی خواهد کرد.
فرهنگ‌دوست ادامه داد: در هفتم مهرماه نیز تیم پگاه و فولاد از ساعت 15 و 15 دقیقه در ورزشگاه ایران خودرو به مصاف هم می‌‌روند و در همین روز گل‌گهر سیرجان با تربیت یزد در ورزشگاه اختصاصی گل‌گهر سیرجان بازی خواهد داشت.
وی خاطرنشان کرد: تیم تربیت یزد نیز در روز پنج‌شنبه، 21 مهرماه میزبان شیرین فراز کرمانشاه در ورزشگاه شهید نصیری خواهد بود.
فرهنگ‌دوست با اعلام جدول بازی‌های لیگ برتر فوتبال استان یزد در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان تا پایان هفته دهم این رقابت‌ها در فصل 91 ـ 90، خواستار حضور پررنگ علاقمند به فوتبال در این بازی‌ها شد.
وی حضور تماشاچیان و تشویق تیم‌های فوتبال استان را سبب تشویق و ترغیب و ارتقای فوتبال یزد دانست.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول