اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در لیگ برتر؛

جویبار صدرنشین باشگاه‌های فوتبال مازندران شد

خبرگزاری فارس: سخنگوی هیئت فوتبال مازندران از صدرنشینی تیم هیئت رزمندگان جویبار خبر داد.

جویبار صدرنشین باشگاه‌های فوتبال مازندران شد
مهدی کهن‌روز صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار داشت: پس از هفته‌ها که صدرنشینی لیگ برتر فوتبال مازندران در اختیار تیم مقاومت شهدای کوتنا بود در پایان عصر دیروز با شکست این تیم، هیئت رزمندگان جویبار با پیروزی در برابر حریف صدرنشین جدید شد.
وی خاطرنشان کرد: عصر دیروز دوشنبه 21 شهریور از هفته نهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های مازندران شش دیدار برگزار شد که 24 گل از خط دروازه‌ها گذشت.
سخنگوی هیئت فوتبال مازندران درباره این نتایج تصریح کرد: تیم تازه صدرنشین هیئت رزمندگان جویبار با برتری پرگل چهار بر صفر در برابر مهمان خود صدرنشین سابق لیگ برتر مقاومت شهدای کوتنا 18 امتیازی شد و صدرنشینی جدول را از این تیم پس گرفت.
رئیس روابط عمومی هیئت فوتبال مازندران درباره دیگر نتایج بازی‌ها اظهار داشت: تیم شهرداری سرخرود در برابر میزبان خود شهدای بابلسر به برتری سه بر یک دست یافت و در دیگر مسابقه نیز تیم شهدای ساری در دیداری پرگل و دیدنی موفق شد پنج بر صفر مهمان خود دریای بابل را با شکست بدرقه کند.
کهن روز همچنین از برتری دو بر یک تیم مقیم داماش کوتنا در برابر مهمان خود وحدت شهروند فریدونکنار خبر داد و افزود: در دو بازی دیگر این هفته تیم‌ها به تساوی رضایت دادند.
وی خاطرنشان کرد: بازی تیم‌های بازرگان چالوس با علوم پزشکی ساری و شهید کریمی جویبار با استقلال لموک قائمشهر با تساوی دو بر دو خاتمه یافت.
کهن روز گفت: در این هفته تیم استعداد‌های درخشان آمل استراحت داشت.
سخنگوی هیئت فوتبال مازندران درباره جدول این مسابقات تا پایان هفته نهم اظهار داشت: هم‌اکنون در جدول رده‌بندی تیم هیئت رزمندگان جویبار با 18 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های مقاومت شهدای کوتنا و استقلال لموک قائمشهر با 17 امتیاز به ترتیب دوم و سوم هستند.
وی در پایان افزود: هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های مازندران جمعه 25شهریور از ساعت 17 با انجام شش دیدار پیگیری می‌شود.
انتهای پیام/م20 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول