اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست آموزش و پرورش درمیان خبر داد:

بهره‌برداری از زمین چمن مینی‌فوتبال درمیان

خبرگزاری فارس: سرپرست آموزش و پرورش درمیان گفت: زمین چمن مینی‌فوتبال آموزشگاه شهید باهنر اسدیه نیمه دوم مهرماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از زمین چمن مینی‌فوتبال درمیان
به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، حسین اژدری چهارشنبه‌شب در آستانه سال تحصیلی جدید در جمع دبیران شهرستان اظهار داشت: احداث و تکمیل زمین چمن درمیان 85 میلیون تومان هزینه دارد که در سال گذشته مبلغ 40 میلیون تومان اعتبار اختصاص یافت و باقیمانده آن  نیز در اعتبارات سال جاری پیش‌بینی شده است.
وی با بیان اینکه میزان پیشرفت فیزیکی این طرح تاکنون 70 درصد بوده است، اضافه کرد: زمین چمن مینی‌فوتبال نخستین زمین چمن شهرستان درمیان است که به مساحت یک هزار و 344 متر مربع در آموزشگاه شهید باهنر اسدیه احداث می‌شود و با بهره‌برداری از آن نزدیک 12 هزار و 800 دانش‌آموز و فرهنگیان شهرستان از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.
سرپرست آموزش و پرورش درمیان با اشاره به اجرای  طرح سباح در این شهرستان تصریح کرد: در اجرای طرح سباح مبلغ 8 میلیون تومان مورد نیاز است که تا کنون مبلغ 5 میلیون و 780 هزار تومان اختصاص یافته است.   
اژدری اضافه کرد: تعداد 176 دانش‌آموز پسر پایه سوم ابتدایی سال گذشته با شرکت در طرح سباح با فنون شنا آشنا شده‌اند.
وی با اشاره به نقش دانش‌آموزان و فرهنگیان در پیشرفت انقلاب اسلامی یادآور شد: همیشه نسل جوان در کارهای انقلابی پیشتاز بوده و در زمان انقلاب اسلامی که از سال 1342 آغاز شد و در سال 1357 به پیروزی رسید، نسل جوان و نوجوان حضور  فعال داشتند.
سرپرست آموزش و پرورش درمیان شجاعت، ایثار و پشتکار فراوان را سه ویژگی مهم دانش‌آموزان درمیان برشمرد و گفت: در دوران انقلاب شهیدان نوجوان و جوان زیادی را فدا کردیم که هم از قشر دانشجو و هم از قشر دانش‌آموز بودند و امروزه هم کماکان پیشروی و پیشتازی دانش‌آموزان و نسل سومی‌ها را در ایامی چون 22 بهمن، روز دانش‌آموز، روز قدس، 9 دی طور محسوسی مشاهده می‌کنیم.
سرپرست آموزش و پرورش درمیان اضافه کرد: حضور دانش‌آموزان مرزنشین درمیان در صحنه‌های مختلف نشانگر این مهم است که قشر جوان مرزنشین آمادگی بیشتری برای مسائل انقلابی و حمایت از انقلاب و رهبری را دارند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول