اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن مازندرانی راه آهن تهران:

آرزوی پوشیدن پیراهن تیم ‌ملی فوتبال را دارم

خبرگزاری فارس: بازیکن مازندرانی تیم راه آهن تهران گفت: آرزوی پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارم و روزی این پیراهن مقدس را خواهم پوشید.

آرزوی پوشیدن پیراهن تیم ‌ملی فوتبال را دارم
امید عالیشاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: از کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال تقاضا دارم که نیم نگاهی به دیگر بازیکنان لیگ برتر داشته باشد و با دیگر استعدادهای جوان را به اردوی آینده تیم ملی دعوت کند.
وی افزود: روند رو به رشد خود را همانند بازی‌های گذشته در آینده نیز ادامه خواهم داد و بدون هیچ گونه چالش و حاشیه فقط برای موفقیت تیم خود بازی می‌کنم.
بازیکن ساروی راه آهن تهران گفت: از علی دایی سرمربی تیم راه آهن تشکر ویژه دارم که به من اعتماد کرده و در بازی‌ها به عنوان بازیکن ثابت از من استفاده می‌کند و من هم وظیفه دارم با جلب اعتماد تمام توانم را برای سربلندی مربی و باشگاهم به کار گیرم.
ملی‌پوش سابق تیم ملی جوانان در ادامه افزود: در فصل جدید بازی‌های خوبی در مقابل حریفان نمایش گذاشتیم و با توجه به برتری نسبی که در برابر حریفان در چند بازی داشتیم، نمی‌توانیم در پایان برنده از بازی خارج شویم.
وی ابراز داشت: در بازی‌های آینده این نواقص با تذکر کادر فنی و تمرینات و آمادگی بیشتر بازیکنان برطرف می‌شود همچنین می‌خواهم یکی از بهترین بازی‌های دوران ورزشی‌ام را با کمک دیگر بازیکنان برای راه آهن به نمایش بگذارم.
عالیشاه درباره مصدومیت خود گفت: در فصل گذشته در تیم نفت تهران از قسمت زانو مصدوم شدم و مدتی به خاطر مصدومیت از فوتبال دور بودم و به آن صورت نتوانستم برای نفت مثمر ثمر باشم، ولی با حضور دایی در تیم راه آهن به این تیم پیوستم و با رفع مصدومیت در حال حاضر در آمادگی کامل بدنی به سر می‌برم.
وی درباره میزان آمادگی خود در لیگ اذعان داشت: با رفع مصدومیت در حال حاضر در مرز آمادگی 80 درصد بدنی حضور دارم و در بازی‌های آینده با تلاش و جدیت بیشتر میزان آمادگی بدنی را بیشتر از این خواهم کرد.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول