اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

هافبک تیم ملی فوتبال دانش‌آموزی در گفت‌وگو با فارس:

سطح مسابقات فوتبال دانش‌آموزی آسیا بالا بود

خبرگزاری فارس: هافبک تیم ملی فوتبال دانش‌آموزی گفت: سطح مسابقات فوتبال دانش‌آموزی آسیا بالا بود و تیم‌ها مخصوصاً 4 تیم راه یافته به نیمه‌ نهایی برای رسیدن به عنوان قهرمانی پا به این مسابقات گذاشته بودند.

سطح مسابقات فوتبال دانش‌آموزی آسیا بالا بود
میلاد صفایی، هافبک تیم ملی فوتبال دانش‌آموزی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس «توانا» در مورد مسابقات آسیایی فوتبال دانش‌آموزی اظهار داشت: خوشبختانه سطح مسابقات فوتبال دانش‌آموزی آسیا بالا بود و تیم‌ها مخصوصاً 4 تیم راه یافته به نیمه‌ نهایی برای رسیدن به عنوان قهرمانی پا به این مسابقات گذاشته بودند.

وی ادامه داد: تیم ملی فوتبال دانش‌آموزی کره جنوبی با برنامه‌ریزی منظم حضور یافته بود تا به عنوان قهرمانی برسد اما این تیم سرسخت را در مرحله نیمه نهایی شکست دادیم چرا که از لحاظ مهره، تیم ایران نسبت به کره جنوبی برتری داشت.

صفایی افزود: متأسفانه این مسابقات در شرایط جوی و زمین مساعد برگزار نشد و این یکی از مشکلات تیم ما به شمار می‌رفت؛ به خصوص در بازی فینال با تیم ملی فوتبال دانش‌آموزی تایلند در زمین کاملاً‌ گل‌آلود بازی کردیم.

وی اضافه کرد: تصور می‌کنم اگر زمین مسابقه مساعد بود، به راحتی تیم میزبان را در فینال مغلوب می‌کردیم؛ تیم تایلند تجربه بازی در چنین زمینی را داشت و از این فرصت نهایت استفاده را برد. می‌توان گفت که شرایط نامساعد زمین مسابقه قهرمانی را در بازی فینال از ایران گرفت.

هافبک تیم ملی فوتبال دانش‌آموزی بیان کرد: متأسفانه داوری نیز در این مسابقه هوای تیم میزبان را داشت و یک مقداری از این ناحیه ضربه خوردیم البته خدا را شکر می‌کنم که توانستیم به فینال مسابقات فوتبال دانش‌آموزی آسیا راه پیدا کنیم و رتبه نایب قهرمانی را به دست آوریم.  
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول